Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Nesa
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Gabrijela

    21. februar 2021 | 17:43

    OPROSTITE U IME MOJE I HRVATSKOG NARODA

  • D

    21. februar 2021 | 11:40

    Ja sam najviše plakala kada je Dara bežala iz logora ka busu. Nije se znalo da li će uspeti, da li će biti upucana, a na kraju se za nju žrvtvovala Blankica. Ta scena mi je bila jedna od najtežih.

  • Eh

    21. februar 2021 | 08:57

    Očekivao sam u filmu korišćenje originalnih sekvenci iz filma, koji se prikazivao u muzeju Spomen kompleksa Jasenovac, davnih 70-tih godina. Ako nije uništen trebalo bi ga prikazati "Nevernim Tomama" sa zapada kako bi se uverile, da film nije propaganda već delimičan prikaz zlodela.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA