Dobiješ Oskara, pa obuješ starke i navališ na burgere: O ovoj slici slavnog para priča ceo svet
≫
Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?
Step by step
Može li danas iko da nešto uradi a da se ne traži skriveno značenje. Ljudi se opustili, pojeli, odmorili se. Sasvim ok.
Podelite komentar
Prle
Isto sto i oni o mom dorucku jutros.
Podelite komentar
Nora
Divni divni predivni oboje
Podelite komentar
Željko
@Nora
Da, ovo je marketing za njihova ubeđenja, stil života, njihovo razmišljanje, a cilj je višestruk. I reklama za proizvođača biljnih hamburgera, i reklama kako bi se zadržao/poboljšao lični imidž (self-marketing), i uticalo na javno mnjenje, postigao cilj u pravcu edukacije itd. Šta je loše u ovom marketingu, ništa. Svi to radimo svakodnevno. Ali nemojte sumnjati da ovde ima spontanog ponašanja. Nema, to ne postoji i USA sistemu razmišljanja i ponašanja.
Podelite komentar