Srbin Igor Jovanović deo tima nove verzije animiranog filma "Kralj lavova"

  • 0

Više od 20 godina nakon što je objavljen originalni animirani film "Kralj lavova" u bioskopima je nova verzija ovog kultnog ostvarenja.

Nema sumnje da će i ova verzija, kao ona iz 1994. godine, "harati" na blagajnama, a ono što je posebno značajno jeste da je na ovoj iz 2019. radio i naš čovek (tačnije, nekoliko njih).

Igor Jovanović je bio deo tima zaduženog za simulacije prašine i vode. Radom na reklamama za inostrana tržišta, "zapao je za oko" velikim "igračima" u svetu kinematografije, a sada radi za kuću koja je zaslužna za nekada revolucionarni muzički spot.

- Nakon nekoliko godina rada u Beogradu u proizvodnji reklama za inostrana trzišta, pre 8 godina dobio sam ponudu kompanije "Moving Picture Company" da se pridružim njihovom timu u Londonu za rad na filmovima. To je bila prilika da budem u okruženju sa najboljima u ovom poslu. Lako bi se moglo reći da je sve to bilo ostvarenje sna i od tada imao priliku da budem deo mnogih ostvarenja koja su beležila zapažene rezultate, a od kojih bih izdvojio film "Knjiga o Džungli" koji je 2017. godine nagrađen Oskarom za vizuelne efekte - priča Igor.

Danas je deo kompanije "Framestore" koja u svom portfoliju ima takođe Oskarom nagrađena ostvarenja poput filma "Gravity".

- Glavno zaduženje mojih kolega i mene jeste kreiranje prirodnih fenomena uz pomoć kompjutera i simulacija. U filmu "Kralj Lavova" to su u najvećoj meri bili prašina i voda. Na taj način se životinje i okruženje u filmu povezuju i stvaraju jednu živu celinu koja na kraju, kada prođe kroz sve procese proizvodnje, daje sliku koja izgleda veoma realno i za koju je teško poverovati da nije snimana filmskom ili TV kamerom. Zasluge za izradu okruženja i prirode idu i Aleksandru Jovanoviću i Ognjenu Vukoviću koji su svaki na svoj način doprineli konačnom izgledu - navodi Jovanović.

On podvlači i paralelu između procesa proizvodnje nekad i danas.

- Ono što je zajedničko sa nekadašnjim načinom rada jeste ljudski pečat, posvećenost i ljubav prema oživljavanju likova i svetova iz mašte. U stvaranju filma "Kralj lavova" korišćene su mnoge napredne tehnologije ali su isto tako i u toku rada razvijeni procesi koji su doprineli konačnom izgledu. Nijedan kadar u filmu nije sniman filmskom kamerom, sve životinje su digitalno kreirane korišćenjem kompjutera a kolege iz drugih odeljenja su se postarali da svi pokreti budu što uverljiviji - ističe Igor.

On veruje će svi koji su odrasli uz originalnu verziju filma veoma zadovoljno izaći iz bioskopa i ovaj put.

(Telegraf.rs/Mondo.rs)

Video: Gužve na hrvatsko-srpskoj granici: Kilometarske kolone

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA