Lansirana nova zvezda EXIT Univerzuma

 
Čitanje: oko 2 min.
  • 1

Generalno partnerstvo dva domaća super brenda – EXIT-a i Gorkog Lista, prve te vrste u istoriji festivala, ovekovečiće i Gorkić, specijalna edicija legendarnog bitera u flašicama od jednog decilitra, sa posebno dizajniranim etiketama u skladu sa motom festivala. Inspirisan EXIT Univerzumom i motom festivala Gde si najsjajnija zvezda TI, kao i svojom inovativnom tradicijom, omiljeni biljni liker biće ekskluzivno dostupan posetiocima festivala u mini bočicama se četiri različite limited edition varijante koje nose zaštitne motive ovogodišnjeg EXIT-a i simbolizuju kreativnost i originalnost dva domaća brenda.

Lansiranje Gorkića deo je projekta u okviru partnerstva Gorkog Lista i EXIT-a iza kog stoji ideja ova dva brenda sa svetskim reputacijom udruženi postave nove standarde festivalskog doživljaja, uz neprikosnoven muzički program i najekskluzivnije VIP sadržaje na Petrovaradinskoj tvrđavi.

-Inoviraj, ali čuvaj ono što je dobro – to je naš moto iz kog se izrodila i ideja za Gorkić, na čvrstim temeljima koje je Gorki List izgradio u proteklih šest decenija. Veliki broj prestižnih priznanja za kvalitet i dizajn obavezuje nas da pratimo trendove i inspirišemo ljude, predstavljajući im jedinstvene doživljaje i iskustva. Sa Gorkićem ponosno koračamo u duhu novog vremena, podmlađeni i modernizovani, o čemu svedoči i partnerstvo sa EXIT-om koje je prvo te vrste za više od dve decenije postojanja ovog festivala - rekao je Vojin Đorđević, osnivač i kreator brenda Gorki List.

Za prepoznatljivi gorko-slatki ukus Gorkog Lista, u kojem duže od šest decenija uživaju različite generacije, zaslužna je originalna tajna receptura bazirana na ekstraktima 27 pažljivo odabranih lekovitih biljaka među kojima se posebno izdvaja čudesni pelin. Praktično mini pakovanje od 0,1l doprinelo je da Gorki List, inače omiljeno piće lovaca, ribolovaca, planinara i ostalih avanturista, postane deo novih, mlađih generacija i najbolje zabave. Kao lider u regionu u kategoriji bitera, Gorki List je osvojio i najzahtevnija svetska tržišta, a deo velike distributerske mreže obuhvata 12 zemalja, među kojima su Crna Gora, Bosna i Hercegovina, Slovenija, Nemačka, Švajcarska, Italija, Rusija Rumunija, pa čak i SAD.

Predstavljanjem limitirane edicije sa specijalno dizajniranim etiketama u duhu ovogodišnjeg EXIT-a, Gorki List čini prvi korak u stvaranju novog brenda Gorkić, koji će biti dostupan i u odabranim maloprodajnim objektima širom zemlje.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Gužve na hrvatsko-srpskoj granici: Kilometarske kolone

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Srbin

    3. jul 2023 | 21:13

    Ajde policijo sad u akciju, najveci promet droge i alkohola u svetu. EXIT

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA