MPU: Savremena keramika iz Srbije predstavljena na Bijenalu keramike
Međunarodno bijenale keramike – umetnost vatre, u Bonifaciju, (BIBAF Biennale Internationale de Bonifacio des Arts du Feu), tradicionalno, u svakom izdanju predstavlja keramičku scenu neke druge zemlje
Na upravo otvorenom Bijenalu keramike na Korzici, predstavljena je savremena keramička scena Srbije, saopštili su Muzeja primenjene umetnosti.
Međunarodno bijenale keramike – umetnost vatre, u Bonifaciju, (BIBAF Biennale Internationale de Bonifacio des Arts du Feu), tradicionalno, u svakom izdanju predstavlja keramičku scenu neke druge zemlje.
Posle Francuske 2014, Italije 2016, Japana 2019. i Malte 2022, ovog avgusta, gost Bijenala je Srbija.
Umetnici izabrani da reprezentuju savremenu keramičku scenu naše zemlje su Jovana Čavorović, Ljubica Jocić Knežević, Jasmina Pejčić, Bojana Ristevski Mlaker, Valentina Savić i Velimir Vukićević, zajedno sa korzikanskim umetnikom Zanijem.
U parnerstvu sa Muzejom primenjene umetnosti projekat je podržan od strane Kulturnog centra i Opštine Bonifacio, regionalnih vlasti Korzike i Udruženja Tera di Foku.
Komesari Bijenala su korzikanski keramičar Žan-Fransoa Bađioni (Zani), preduzetnik, izdavač i kolekcionar sa Malte, Olivije Plike i viša kustoskinja Muzeja primenjene umetnosti Jelena Popović, kao kustos saradnik izložbe.
Partner koordinatorka je direktorka MPU, Biljana Jotić.
Izložba pod nazivom Corso Serbian predstavlja raznolikost umetničkih diskursa selektovanih umetnika, koji kroz različite narative uspešno reprezentuju savremenu srpsku umetničku scenu keramike.
Izdavač prateće publikacije je Muzej primenjene umetnosti, glavni i odgovorni urednik Biljana Jotić, direktorka MPU, dizajn Dejana Cvetković, autori fotografija Vlada Popović, Jasmina Pejčić, Davor Kralj, Dragana Udovičić i Marijana Janković.
(Telegraf.rs/Tanjug)
Video: Izložba “Sve boje Vorhola” otvorena u Salonu Muzeja grada Beograda
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.