≫ 

Engrova „Velika odaliska“ sa pet kičmenih pršljenova viška: Kratka priča iza velikog umetničkog dela

 ≫ 

Kada se „Velika odaliska“ Žan-Ogist-Dominika Engra 1814. pojavila na pariskom Salonu naišla je na salvu kritika. Savremenici su autora oštro napali zbog izduženih proporcija i nedostatka anatomskog realizma i zbog mešanja neoklasicizma i romantizma. Jedan kritičar je zapisao da rad „nema ni kosti ni mišiće, ni krv, ni život, ni reljef, uistinu ništa što čini imitaciju“

Komentari

  • <% item.timestamp | formatDate(lang) %> | <% item.timestamp | formatTime %>

    <% item.data.comment_author %>

    <% item.data.comment_content %>

    • <% subitem.timestamp | formatDate(lang) %> | <% subitem.timestamp | formatTime %>

      <% subitem.data.comment_author %>

      @<%subitem.data.replyTo%>

      <% subitem.data.comment_content %>

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA