Prema Guglu, Zadruga sa milijardu i po pregleda na Jutjubu najgledanija

 ≫ 
  • 17

Druga sezona rijalitija "Zadruga" počela je 6. septembra 2018. godine, kada su se u velelepni grad nadomak Beograda, koji je zgrađen za potrebe ovog projekta, uselile 52 poznate ličnosti koje su započele svoj život pred milionskim auditorijumom.

Za skoro devet meseci emitovanja imali smo prilike da gledamo svađe, raskide, nove ljubavi, lude žurke, borbe i uživanje naših zadrugara, a zajedno sa njima i vama oborili smo sve rekorde gledanosti, što je dokaz da je "Zadruga" najgledaniji rijaliti na ovim prostorima.

Međutim, osim rezultata merenja gledanosti, o popularnosti "Zadruge" svedoče i društvene mreže, na kojima su zadrugari postali apsolutni hit. Novi  Jutjub kanal Zadruge , od početka ove druge sezone, imao je milijardu i po pregleda, odgledano je četiri milijarde i 300 miliona minuta videa, ostavljeno dva miliona i 690 hiljada komentara, a videi su šerovani dva miliona puta.

Zadrugari Zadrugari, Printskrin: Youtube/Zadruga Official

Trenutno stanje pretplatnika na kanalu je 653.638.

Snimci na zvaničnom Jutjub kanalu Zadruge najgledaniji su u Srbiji, zatim u Bosni i Hercegovini, a ništa manje se gledaju i u Nemačkoj, Hrvatskoj i Austriji. Video klipove podjednako gledaju žene i muškarci, a prosečna starosna dob gledalaca je između 24 i 35 godina.

Zadruga 2, ulazak Velelepno zdanje, Foto: A. Nalbantjan

Kada govorimo o Instagram nalogu najgledanijeg rijaliti programa kod nas, on trenutno ima 160 hiljada pratilaca, a rič mu na nedeljnom nivou dostiže i do pet miliona, dok broj impresija na nedeljnom nivou ide i do neverovatnih 100 miliona. Korisnicima Instagrama su situacije iz "Zadruge" bile inspiracija, te su mnogi snimci bili viralni.

Zadruga 2, ulazak Velelepno zdanje, Foto: A. Nalbantjan

Podsetimo, i kompanija Google je objavila rezultate godišnjeg izveštaja najpretraživanijih termina u 2018. godini, nudeći jedinstvenu perspektivu o najznačajnijim momentima i trendovima u Srbiji. Pojam "Zadruga" bio je najpretraživaniji.

Rijaliti "Zadruga" je jedan od najgledanijih formata televizije Pink, ali i svih ostalih emitera ikada. Za to su zaslužni upravo naši gledaoci kojima se zahvaljujemo na poverenju i obećavamo da ćemo i dalje davati sve od sebe da to poverenje opravdamo.

(Telegraf.rs)

Video: Metju Mekonahi kao pravi Srbenda proslavio Badnje veče u dukserici sa srpskom zastavom

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Barakuda

    7. jun 2019 | 15:40

    Ovo gledaju samo penzioneri, a njih nažalost ima ko kusih pasa. I sve dok je njih ovakvi formati će da budu gledani. Omladina se više kreće u drustvu, više smo napolju nego u kući i kada smo u kući pustimo neki film. Ne pije vodu ova priča da su gledani... Mogu oni bolje da lažu.

  • Mix

    7. jun 2019 | 16:05

    Daj ne krivite Mitrovica lekar vam je pogrešnu dozu dao.. Briga me za vas na Bukulji ste i nije mi vas žao. Pa neka i haos nastane! Eto vama vaše Luncike...

  • Strasno

    7. jun 2019 | 15:02

    Kako ovo moze biti najjgledanije, ovo gledaju samo debili koji su isti poput tih ucesnika..

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA