Voyage napravio haos u DIS marketu! Pevač potpisivao majice i svoj novi proizvod
Mihajlo Veruović, srpski reper i tekstopisac, poznatiji kao Voyage, juče je u dva DIS marketa u Beogradu i Pančevu promovisao svoj novi brend VOLIM TEA u okviru DIS influenserske kampanje proizvoda pod imenom "Pop Zone"
Ogroman broj mladih požurio je juče da stigne u DIS markete kako bi iskoristili priliku da dobiju svoj potpisan primerak Voyage-ovog novog brenda i lično upoznaju pevača, a najsrećniji fanovi su imali priliku da osvoje specijalni poklon iznenađenja.
U jednom momentu broj fanova je bio toliko veliki da je jedan deo marketa morao skroz da se blokira kako bi svi imali priliku da se slikaju sa pevačem i dobiju svoj potpisan primerak njegovog novog proizvoda. Ceo događaj uživo je ispraćen preko društvenih mreža, gde su njegovi fanovi objavljivali veliki broj story-ja i reels-a sa mladim pevačem. Voyage kao javna ličnost sa jako mladim fanovima je definitivno primer kako treba koristiti društvene mreže u cilju širenja pozitivnog uticaja muzike i umetnosti među današnjom mladom publikom.
Ovo nije prvi put da DIS marketi kao destinacija za nove gerenacije, kroz svoju "Pop Zone" podržavaju ovakve akcije domaćih mladih influensera u cilju promocije njihovih proizvoda.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Đorđe Pešić organizator Cecinog koncerta u Dubaiju
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Vodolijax
Čitam danas kako je njegov otac izjavio da je obezbeđenje slovačkog premijera zakazalo......to reče čovek kome su ispred nosa ubili premijera......
Podelite komentar