Jelena Karleuša na Dan žena na ruci ponela skoro 3 miliona dinara! Ovi komadi su želja mnogih žena
Naša pop diva Jelena Karleuša oduvek važi za nekoga ko pomera standarde u svakom smislu. Danas je međunarodni dan žena i dame se uglavnom hvale čestitkom, ružom ili eventualno buketom.
Jelena se takođe pohvalila svojim poklonom. U pitanju je nakit iz čuvene kuće "Van Cleef & Arpels", a iznosi neverotnih 4.200$, dok se pored toga vidi i kesa brenda "Dsquared2".
JK već ima jednu ovakvu narukvicu na ruci, pa je sada pridodala i ovu od oniksa, a nesumnjivo je da će ona to izneti u svetskom stilu.
Jelena nosi klasičan model Cartier "love" narukvice od žutog zlata i brilijanata, zatim "triniti" model u kombinaciji belog, žutog i roze zlata od skoro 900 evra, a na ruci joj sija i zlatni Tifani prsten na kome simbolično piše "ljubav", od oko 840 evra.
Kada se sve sabere, Jelena je za Dan žena na svojoj ruci ponela oko 24.000 evra, odnosno skoro 3.000.000 dinara.
Regionalna zvezda je nedavno pokazala da je Srbija svet, kada je prošetala tri butalna stajlinga na Pariskoj nedelji mode.
Brendovi "Vetements" i "Windowsen" angažovali su JK da nosi njihove modele, a stajlinzima je privukla pažnju svih prisutnih.
Na prvoj reviji, brenda "Vetements", nosila je komade iz najnovije kolekcije - crvenu, široku trenerku i sivu atlet majicu.
Drugi stajling u kojem je šetala pistom, definitivno je najprovokativniji. U pitanju je minijaturna suknja na falte, top sa naramenicama i čizme sa ogromnim đonom, a potpisuje ih "Windowsen".
Kako smo navikli da se ne ponavlja, po završetku revije, Jelena se presvukla u sivi komplet nalik odelu, a brojni blogeri su prilazili da se fotografišu sa njom.
(Telegraf.rs)
Video: Izdanje JK sa druge planete! Atribute "pokrila" kaiševima, a od poza padaju vilice
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Lora
Kiga briga sta je ona dobila na poklon?! Zasto sve mora da se pokaze, sta je kupljeno, dobijeno, sta jede?! Bogati ljudi i ljudi od vrednosti zive, bez toga, da sve detalje iz svog zivota reklamiraju. To rade samo skorojevici, koji su saznali za marke. Sto bi se reklo ljudi i zene, koji su iz opanaka obuli cipele, kaze se.
Podelite komentar
Mara
Boze koliko je jadna .
Podelite komentar
MM
Nije džaba svetski poznati brend. Ko će ako ona neće.
Podelite komentar