Vlatka podržala zabranu koncerta u Puli: "Žene izgledaju vulgarno, a pesme su prostačke"
Pevačica iz Hrvatske Vlatka Pokos oglasila se povodom zabrane održavanja koncerta u Puli, na kojem je trebalo da nastupe Duško Kuliš, Ana Bekuta, Dragan Kojić Keba i Zorana Mićanović.
Naime, ona se oglasila putem Instagrama, te otkrila svoj stav.
- Pozdravljam odluku gradonačelnika Pule jer javna vlast ima zadatak da vodi brigu o kulturnom identitetu jednog grada i smeru u kojem želi ići. To nije zabrana slušanja te vrste muzike jer se ona može izvoditi u drugim prostorima - napisala je Vlatka.
- Svakako da ova zabrana neće zaustaviti ovaj porazni trend u balkaniziranoj Hrvatskoj. Ono što meni lično smeta u ovoj vrsti muzike su negativne, prostačke i stupidne poruke i tekstovi u kojima se spominju "automati, utoke, droga i k*rve" i slične pojave svojstvene krimi miljeu, kojem neki od izvođača i pripadaju. Žene izgledaju krajnje vulgarno i ponašaju se prostački ne prezajući od psovki u svojim "pesmama". Ono što me još više ljuti jesu upoređivanje ovog trenda s devedesetima i stavljanje tzv. dens muzike u isti koš s trap/turbo folkom - nastavila je Pokos, pa dodala:
Ona navodi da se devedesetih nije slušao samo dens već sjajna pop i fank muzika. Tada su, ističe, nastali mnogi legendarni i večni hitovi koje su svi poznavali, a sumnja da će se to dogoditi "i s jednom turbo folk pesmicom".
- Kada govorim o demografskim promenama koje su se dogodile u Hrvatskoj, (desničari?) me nazivaju šovinistom, a ja samo konstatujem činjenice. Svaki rat donosi velike demografske promene, koje se u Hrvatskoj manifestiraju poslednjih desetak godina. Cinjenica je da se je u Hrvatsku doselio ogroman broj ljudi drugacijih kulturnih beležja, i da se to odrzilo na pop kulturu. Oni koji tvrde da su se u Zagrebu uvek slušale cajke, nisu u pravu - rekla je ona.
- Zagreb je osamdesetih i devedesetih bio srednje-evropski moderan i progresivan grad. Zagreb to danas više nije, koliko god mi ćutali o tome. Iz Hrvatske se iselilo stotine hiljada ljudi, uglavnom modernijeg, urbanog profila, a zamenjeni su ljudima drugačijeg kulturnog identiteta. Isto se dogodilo u drugim većim urbanim centrima. Nažalost, tipično balkanska, agresivna kultura je prevladala i rezultati su danas vrlo vidljivi. Došlo je do sraza dve kulture i pobedila je opcija koju ljudi poput mene ne mogu prihvatiti; zato odlaze i Hrvatske - završila je ona.
Video: Šta građani Pule kažu na zabranu srpskih izvođača u Hrvatskoj?
(Telegraf.rs/24sata.hr)
Video: Elena objavila do sada nikad viđeni snimak : "Sedam ujutru, 2018. godina, Laća i ja..."
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
A
Da je Rada Manojlovic krenula put Hrvatske, ili "zena od sultana" npr.neka takva slicna persona pa da i razumem ali, ANA BEKUTA?! Zena preko 60g.nije se skidala ni kad je bila mlada jer, zena, ZNA da peva, ne pripada turbo folku, ne peva tursku muziku..zasto nije zabranjen koncert Pavlovicke koja jeste cajka?! O cemu, bre, mi ovde pricamo? Dok ne uvedemo reciprocitet, dok god nam je Petar Graso bolji od Zeljka Joksimovica, Nina Badric od Jelene Tomasevic, ovakve stvari ce nam se dogadjati sve cesce. Ne znam zasto su, uopste, i hteli da odu u Osjek, selendra obicna..Mi cajke poput Jelene Rozge imamo dva komada po glavi stanovnika ali, ne vredi, takvi smo. Ova cajka bi napunila pet arena, "osobno" i ne znam ko je!
Podelite komentar
Marina
Reče, i jedva ostade živa. Ali se oglasila da bi ljudi pomislili, ej ova je živa. Gde si ženo. 🤣
Podelite komentar
Mama
A vas Tomson je kultura??!! Nivo nema sta!
Podelite komentar