Marija Šerifović je vlasnica najskupljeg spota: Koštao je 75.000 evra, a evo i ko ga je finansirao

 
 
  • 2

Poznato je da mnoge zvezde ulažu ogromne svote novca u ekranizovanje svojih numera

Pevačica Marija Šerifović vlasnica je najkupljeg spota na estradi.

Naime, ekranizovanje pesme „Molitva“ koštao je čak 75.000 evra, tvrdi dobro upućeni izvor.

To je tada finansirao čovek koji je pomogao Mariji Šerifović da osvoji prvo mesto na Eurosongu, Saša Mirković.

- Marija Šerifović jedina je uspela da dovede Evroviziju u Srbiju, a u tome joj je 2007. godine pomogao menadžer i vođa delegacije, Saša Mirković. On je oduvek svestan toga da, ma koliko pevač bio talentovan, da bi se istakao mora da se uloži novac u karijeru i zbog toga nije žalio para - započinje izvor za "Hype".

- On je tada za spot pesme „Molitva“ iskeširao čak 75.000 evra. Želeo je da sve bude na vrhunskom nivou, bio je svestan da će ta pesma ostaviti traga na našoj, ali i svetskoj muzičkoj sceni i trudio se da ispuni najveće standarde - zaključio je izvor za pomenuti medij.

Podsetimo, vrtoglava popularnost Marije Šerifović traje godinama, a glas pevačice važi za jedan od najmoćnijih na ovim prostorima, a i šire.

Video: Marija Šerifović briljantno otpevala Đurđevdan

(Telegraf.rs)

Video: Bogdana na video pozivu sa Veljkom usred Cecinog koncerta

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • kralj

    19. decembar 2022 | 22:46

    Najskuplji spot ex yu je Dragana Mirkovic mc tiger 90.000 tadasnjih maraka... to je kao sad 500.000€

  • Darko

    20. decembar 2022 | 07:13

    ako je ono najskuplji spot onda su zaista bačene pare

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA