Barbara srušila zid ćutanja: Marina, zovi me na večeru! Nisam ti ja kriva što Darko nije s tobom

   ≫ 
  • 13

Mlada pevačica Barbara Bobak (23) zbog veze sa pevačem Darkom Lazićem (30) našla se u žiži interesovanja javnosti, u intervjuu za Telegraf Jetset, Barbara je otvoreno govorila o svemu.

Barbara i Darko uživaju u ljubavi i zajedničkom životu, a tu su i nezaobilazne svađe o kojima je Lazićeva devojka progovorila. Ona je otkrila detalje odnosa sa Darkovom bivšom ženom, pevačicom Anom Sević, kao i njegovom bivšom verenicom Marinom Gagić.

Bobakova je istakla da bi volela da se uda za Lazića, o čemu su njih dvoje već razgovarali, a da priželjkuje da jednog dana imaju dete. Barbara je pričala i o navodnoj tuči, ljubomori, sukobu sa Marinom, kao i odnosu sa Lazićevom decom, ćerkom Lorenom, koja ju je potpuno opčinila i sinom Aleksejem, kog, kako kaže, Gagićeva brani da viđa.

  • Koliko se tvoj život promenio otkad si sa Darkom u vezi?

- Drastično, ne znam odakle da krenem. Odselila sam se od kuće, nikada nisam živela sa dečkom, posao mi je krenuo skroz u nekom drugom smeru. Donekle sam i očekivala da ću u nekom momentu života da radim ta neka malo veća gostovanja, da ću da izbacujem pesme, ali nisam mislila da će to tako brzo da dođe, ja sam relativno kratko u poslu, pevam, sad će 4 godine. I na poslovnom i na privatnom planu dosta toga se izmenilo, dosta ljudi novih imam u životu, neki stari više nisu tu. Sašta nešto se promenilo.

  • Šta su rekli tvoji roditelji na tvoju odluku da živiš sa Darkom?

- To je bilo jako spontano. Mi smo se viđali, on je dolazio iz sela ili ja nekad odem kod njega, ali problem je bio što on ne vozi i mora stalno nekog da cima da dolazi po njega i da ga vraća i bio je u fazonu: "Slušaj oovako, ja ću da uzmem stan, ti prenesi neki deo stvari, kad ja budem tu, da imamo gde da budemo". Međutim, to se nama osladilo malo, pa smo sve stvari preneli tu i tako smo se uselili. To nije bio neki dogovor, to je bilo posle mesec i po dana veze. Zapravo je super, odmah upoznaš osobu, odmah dolzi ta "kila soli" i sve. Tada pukne ili ojača veza, mislim da je nas to ojačalo.

  • Da li ti nešto smeta kod Darka?

- Smeta meni svašta kod njega! (smeh) Nas dvoje smo isti, često smo jako lenji oboje, jer smo hronično neispavani i umorni, ali kada odlučim da nešto hoću da raim, na primer nismo bili u stanu pet dana, tu smo dva dana i poručujemo hranu, ležimo, mrcvarimo se, spavamo pola dana, odmaramo od vikenda i ja se samo jednom probudim i kao: "Kakv je haos ovde, ja ovo ne mogu". Onda ja krenem da se nerviram, htela sam da kažem neku drugu reč, ali neću da psujem (smeh), u fazonu sam sad je mene uhvatila bubica i sada to mora da se sredi ovog momenta, a on je još u fazi da mu se leži i onda ja tu na njega: "Hajde, pomozi mi". Nervira me to što ume da bude lenj kada meni ne odgovara da je lenj, složimo se na kraju, ipak pomogne.

  • Šta ti se dopada kod njega?

- I to što mi se ne dopada mi se dopada. Dopada mi se to što ume da bude lenština, što je odgovoran i ume kad hoće. On ume da skuva, da skloni za sobom posle kuvanja kad hoće, da popegla kad treba. Jako se lepo slažemo i brzo se sve dogovorimo. Što se tiče života sa njim, jako je lako živeti sa njim, samo treba znati.

  • Da li je Darko romantičan?

- Jeste, to su neke sitnice. Ako ide pre mene da radi, napraviće sebi doručak, napraviće i meni, staviće i papirić: "Volim te", te neke sitnice slatke. Gde god da ode uvek mi donese nešto, kupi mi neki parfem na aerodromu. Jako je sladak, romantičan.

  • Ko je romantičniji?

- Jednako, oboje. Razumemo se zato što smo u istom poslu, oboje u neku ruku znao šta onom drugom treba i bez pitanja uradimo tako neke stvari, jednaki smo u tome, nema ko je više, a ko je manje.

  • Da li ćete natupati zajedno u budućnosti?

- To nije bio plan prvobitno i onda su njegovi menadžeri došli na ideju, pošto on ima turneju u Americi, da nas dvoje odradimo zajedno tu turneju. Meni se svidela ideja, da vidim Amerike, što da ne. Po Americi ćemo nastupati zajedno, imamo Njujork, Čikago, Detroit, Las Vegas, tog Las Vegasa se bojim jer ću sve pare da potrošim, neću u kockarnicu (smeh). Dogovorili smo se da ne idemo u kockarnicu! Volim da vidim znamenitosti, želim da odem u Diznilend, Univerzal Studio, želim da vidim njihove "room escape", sve te neke kao izlete, ne bih trošila na alkohol i tako nešto, baš me briga mogu da pijem i ovde. Volela bih da vidim i obiđem što više, a to u Americi dosta košta, koliko sam čula, eventualno neki šoping, Bože moj. Mi bi trebalo da letimo 14. decembra i vratimo se 3. ili 4. januara. Novu godinu smo, mislim, u Čikagu.

  • Kako zarađujete? Da li honorar delite pola pola, neko dobije više neko manje ili sve ide u kuću?

- Pa sve ide u kuću, poplaća se sve što treba i onda ostalo trošimo. Uzmaš i ne pitaš. Uzima on iz moje torbe, uzimam ja od njega, nema tu moje tvoje, to mi je jako drago. Nekad se desi da ja neko vreme ne radim, da on ima više, nekad on par vikenda ne radi, a ja sam radila, nikad ne gledamo to, sve to ide u jedan novčanik.

  • Darko je izjavio da ga ti izdržavaš.

- Ne, on se šali sa tim, nema tu moje tvoje, mogu i ja da kažem da on mene izdržava, kad ja jedan vikend ne radim, potrošili smo pare, uzmem od njega. To je naše sve, nema tu izdržavanja, mi živimo zjedno, pravimo nešto zajedno.

  • Ti i Darko ste se upoznali dok je on bio zvanično sa Marinom?

- Ne, on je možda za novine bio sa Marinom, on je tako pričao, oni su se početkom godine razišli, ona je otišla i nisu uspeli da se dogovore kako će to da se javi medijima i bio je u fazonu: "Sve je okej, sve je super, sve je divno" i onda je ona na svoju ruku rekla da oni nisu zajedno. Oni jako dugo vremena nisu živeli zajedno pre nego što smo se nas dvoje uopšte upoznali, a kamo li krenuli u vezu.

  • Slika u javnosti je bila da su zajedno. Kada ste se upoznali i kada je sve to krenulo kako si reagovala, verovatno si mislila da su zajedno?

- Meni je moj drug Peđa koji je njegov kum, kad sam mu rekla da Drako i ja imamo neku komunikacju, rekao: "Okej, ali pripazi, ne znam, nisam ga pitao da li je on sa tom svojom devojkom ili ne". Pitala sam ga, rekao mi je: "Mi odavno nismo zajedno" i to je to.

  • Da li si upoznala Marinu?

- Ne.

  • Šta misilš o Marini?

- Ne bih odgovarala na to pitanje, zaista. Neka protumači ko kako hoće, ali ne bih davala prostora, ne bih komentarisla uopšte.

  • Anu si upoznala u jednom Tržnom centru?

- Da, kada smo vraćali Lorenu. Nista spektakularno, devojka mi je najnormalnije prišla lepo i javila se, prošetali zajedno, ispričali se malo, sve normalno. Žena nastavila svoj život, zašto bi tu morala da postoji neka ogorčenost ili bilo šta. Što se ne bi upoznale na kraju krajeva?

  • Da li to znači da je Marina ogorčena?

- Razumem njenu situaciju i njeno šta god da joj je u glavi, ali ja sa tim nemam ništa, ja za to nisam kriva, to je stvar između njih dvoje. Da li je ona očekivala da će njihova veza da se obnovi ponovo ili ne znam šta je ona tu mislila, ali ja tu nisam kriva ništa. Da je hteo da bude sa njom, on bi bio sa njom. Pored toga, gomila ružnih reči je izašla iz njenih usta o meni, i privatno i po novinama, ali sve nešto uvijeno. Jasno je meni sve, ja njoj zaista želim svu sreću, pročitala sam da ima nekog dečka, super, jako mi je drago, sunce mi je sinulo, sve najbolje, uživaj, i to je to.

  • Na početku tvoje i Darkove veze pisalo se da te je Marina zvala i da ti je pretila. Da li je to istina?

- Jako bih volela da me je ona zvala na telefon, vodila bih je na večeru. Marina, javi mi se, ako želiš, odvešću te na ručak. Imam ja njen broj za svaki slučaj. Krenule su te neke priče da mene neko zove da preti, da imam memorisano, da vidim ko me zove. Šalu na stranu, protov nje nemam ništa, lagano bih mogla da sednem sa njom i da je pogledam u oči. Nikome nikoga nisma preotela, niti sam ja kriva za njenu nesreću ili sreću koji ima u životu. Problem sa njom nemam, imam problem sa njenim rečnikom i ponašanjem, ali sa njom kao osobom nemam problem, mogla bih komotno da je izvedem na ručak, večeru, a mogla bi i ona mene, čula sam da zarađuje fino (smeh).

  • Drako je rekao da Marina ne dozvoljava da on viđa dete kada je sa tobom. Zašto je to tako i kako se ti osećaš zbog toga?

- Mislim da je to zato što želi da na neki način tera inat, ne može više ni sa čim, pa na taj način. Nemam problem, ona je njegova majka i ima svo pravo, ne moram da ga vidim. Na kraju krajeva, on je malo dete, ima dve godine, tek je progovorio, nemam šta preterano da ga viđam, kad se on mene ne bi sećao za nedelju dana, i da ga upoznam. Ne da, njena stvar, onda bi isto tako i Darko imao pravo da kaže, ako ona nađe dečka: "Nemoj da si odvela malog kod njega, polomiću te". Ali to čemu i zašto? Doći će sve to na svoje, neću da forsiram ništa, niti imam pravo, niti želim, kako treba da bude tako će i biti.

  • Da li ti primećuješ da Darku smeta taj njen "uslov"?

- To nije uslov, mogu ja njega da vidim kad god želim, ali neću nekoga da iritiram, da "uterujem" nekome, ne može ona ništa da zabrani on je njegovo dete koliko i njeno. Naravno da ga nervira, pravi se drama bez potrebe. Prva sam u fazonu, ne morra, neću prići detetu, neću da forsiram ništa. Razumem sve to, nema šta tu neko da se nervira i da bude ljut, njena je stvar, njeno je dete.

  • Da li je istina da ti je Aleksej putem video poziva rekao mama?

- Mislim da je on tada tek naučio tu reč. Darko je pričao sa mnom i okrenuo je telefon ka njemu i kao: "Ko je ovo?", on nije ni pogledao i kao: "Mama, mama, mama", mi krenuli da se smejemo i Darko mu kaže: "Nije to mama", a on je nezaintresovano okrenuo glavu. Ne zna on ni šta je rekao, brbljalo dete sebi u bradu. Nisam nikada rekla da on mene zove mama, on je to samo pričao kao dete od godinu dana.

  • Da li ti imaš u planu da pozoveš Marinu i da porazgovaraš sa njom? Da pokušaš da smiriš tu situaciju između nje i Darka?

- Nemam šta ja tu da smirujem, da se mešam, to je njihova stvar. Ona lako može da dođe do mog broja i vrlo lako možeda me pozove ako ima neki problem sa mnom, apsolutno sa njom nemam problem i opušteno bih mogla da sednem sa njom i da joj dozvolim da me pita šta god je zanima, ja nju nemam šta da pitam, ako želi nešto da mi kaže, slobodno, nemam problem, nikoga se ne plašim, nemam ni razlog da se plašim.

  • Na pitanjima na Instagramu birala si između nje i Ane, izabrala si Anu, zašto?

- Zato što Ana ne pravi dramu, a ona pravi. Anu sam upoznala, nju nisam.

  • Darko je izjavio da Marina želela njega da promeni, ali da je znala koga je upoznala. Da li si ga ti prihvatila onakvog kakav je ili očekuješ da nešto promeni?

- Nema on šta da menja, ne znam šta tu kome toliko smeta, on se ne ponaša drugačije od bilo kog drugog muškarca, on ima tu slavu, ima novac, ali on nije jedini koji koji je poznat, ima novca, voli da izađe, da popije, voli da zasedne i da ostane. Šta je to sad nešto novo? Većina muškara su takvi, pokazivali to ili ne, ako im je lepo u društvu on će da zasedne do 7 ujutru. Koga briga?

- Jedina stvar koja mi je smetala jeste što mi nije bilo lako da dođem do njega, u smislu telefona, neodgovoran je jako po pitanju telefona, ne nosi punjač, pa je imao stranu karticu jer je izgubio svoju, pa onda može da mi se javi samo kad ima Internet. To me je malo živciralo, ne u smislu da ja nejga nešto proveravam, nego u smislu samo da zanam da si okej. Završio si nastup, samo mi javi, večeras ću da spavam u hotelu ili krećem odmah kući, da znam, nema tu dalje neke priče. Nisam nikada nazvala na telefon sa pričom: "E, sa kim si, gde si, šta radiš, okreni mi kameru". Nikada u životu nisma to uradila, niti bih ikada to uradila. Muškarac se kupuje tim stvarima, muškarca, ali i ženu možeš da oteraš od sebe kada se ponašaš tako posesivno, tako da nema potrebe za tim.

  • Nisi ljubomorna?

- Nikad u životu. Ni kada sam bila klinka i sve što se piše to su takve nebuloze i gluposti, ali razumem da svako želi svojih pet minuta, pa je najlakše preko njega, da se tu uključi neka ljubavna spletka, ljubomora, odmah će to da se klikće i da se čita. Znam da sam u vezi sa pevačem, kao što i on zna da je u vezi sa pevačicom, to ne znači nužno da će on mene da vara ili da ću ja da radim tako nešto. Okruženi smo različitim ljudima stalno i poznatim i nepoznatim. Pojela bih se, otišla bih ludnicu kad bih sebi dozvolila da budem ljubomorna kada sam već sa nekim kao što je on.

  • Često se nagađa da li si trudna ili ne? Pa, jesi li sada u drugom stanju?

- Nisam trudna. Namerno sam pecnula. Mi se generalno zezamo uvek, naručimo hranu, on pojede 5 zalogaja jer ne može više i onda on meni: "Jedeš, jedeš, jedeš", onda kao ja: "Ja jedem za dvoje, lubavi". Mi to stalno govorimo, ali u smislu njega i njegovog deteta, ali znam da to govore i trudnice. Mi smo došli u restoran, čapala sam ribu i pojela celu ribu sama i onda su oni slikali to, bilo im je neverovatno, jela mi se šta da radim. Onda je bila ta priča da jedem za dvoje.

  • Da li bi želela da ti i Darko u nekom periodu dobijete dete?

- Naravno da bih želela dete sa Darkom, bitno mi je da se to ne forsira, neka ide sve nekim redom. Ajde prvo da se mi zbližimo, da se upoznamo, pa brak, pa opet neki period tog upoznavanja, da proživimo nešto zajedno i onda treba da praviš decu. Nije poenta da smo zajedno par meseci i ajmo pošto poto odmah dete, to se nikad ne završi baš dobro.

  • Da te sada zaprosi da li bi se udala za njega?

Udala bih se za Darka, što da ne. Pričali smo već o tome. Došli smo do zaključka da to ne bilo tako loše uopšte.

  • Hoćete na svadbu zvati Marinu i Anu?

- Ako budu dobre sa nama, zvaćemo ih (smeh). Što da ne, što više to bolje.

  • Da moraš da biraš, koga bi pre zvala na svadbu Anu ili Marinu?

- Anu, Ana bi mi dovela Lorenu.

  • Da li si bliska sa Lorenom?

- Sa Lorenom sam provela samo nekoliko dana, ali sam se zaljubila u nju, ona toliko inteligentno, elokventno, predivno dete, prevaspitno. Već sam rekla, Ani kapa dole kako ju je vaspitala. Ona će da izraste u jednu namazanu žensku koju niko ne može da prevesla, što je super. Ona sve već konta, povezuje. Bila mi je zanimljiva kad je došla, sedi i jede, ja nešto pričam sa njom, ona kao: "Otkad se vi poznajete?", mi kažemo, ona ćuti, pa posle nekog vremena: "Tata, je l ona tvoja drugarica?", i on kao: "Pa, da, ona je moja drugarica" i ne znam šta je sve pitala.

- I sad Darko kaže: "Barbara je moja devojka, ona i tata su zajedno", a ona kaže: "Pa da, znala sam ja to". Bezobrazna je, namazana, konta sve, volela bih da imam takvu ćerku, kad je upoznaš poželiš da imaš dete. Nije pitala za brata i sestru, još je rano za to (smeh).

  • Kako se slažeš sa Darkovom mamom, Brankom?

- Super se slažem sa Brankom. Idemo u Brestač kad nam vreme dozvoli, idemo jednom nedeljo, jedbom u dve nedelje, sve zavisi od posla, od svega. Slažem se skroz okej sa njom, nema tu šta. Ona je ladovina, njoj je bitno da je Darko srećan, da je njemu lepo, da je sve okej, ostalo nju ne intreseuje. Da li sam to ja ili neko drugi, njoj je njeno dete najpreče, nema tu ona šta da se nešto meša.

  • Kaže li da si joj omiljena snajka, tako kažu uvek za aktuelnu?

- Nije ona taj tip, ona je baš ladovna, uopšte ne pričamo o tim stavrima, niti se nameće ta tema kao "kakva ti je Barbara?", baš skroz opušten odnos, uopšte nismo ni dolazili do tih tema.

  • Nedavno se pisalo da ste se ti i Darko potukli na rođendanu sina Srećka Krečara, ti si to demantovala, šta se tada desilo?

- I jedno i drugo je nebuloza, prvo je bilo da je on ljubomoran na pevača, pa posle da sam ja bila ljubomorna na pevačicu. Nije bilo nikakve ljubomore, sad da li su se njih dvojica (prim. aut. Darko i Uroš Živković) nešo tu pokačili, ja ne znam, nisam bila tu, išla sam po stavri u sobu. Videla sam da nešto pričaju, nije mi delovalo kao da se svađaju,. Bila sam u fazonu da idemo kući, seli smo u kola i otišli kući. Ne znam, možda su nas pomešali sa nekim.

  • Kako si polomila prst?

- Prst sam polomila kada sam bosa iznosila veš iz kupatila i okliznula sam se i nabila sam u štok od vrata i to se desilo nedelju dana pre tog njegovog čuvenog nastupa.

  • Jeste se potukli nekada?

- Nikad u životu. Tučemo se iz sprdnje, ono kao, ali ovako ne nikad. Darko nije nasilan.

  • Kako izgleda kada se posvađate?

- Zavisi, to je uglavnom brbljanje. Kačili smo se jedino kad se cugne malo, pa dođemo kući i nešto se ispolji samo. Nije to sad ne znam kakva svađa, naravno, u nekom momentu kada se razbesniš malo digneš ton, ali to je brbljanje "Ti ovo, ti ono...". Posle se izmirimo i legnemo zajedno da spavamo. Nikada nismo lupali po stanu.

  • Da li ti smeta kada Darko popije, kakav je tada?

- Sve zavisi od raspoloženja, kao i svi, kada te nešto muči i ako si nervozan, ti ako kreneš da piješ to će još više da se pojača, ako si raspoložen, isto tako. Sve zavisi, kao i svi ljudi. Kada popijem nekada sam nervozna, nekada katastrofa, nekad smorena, nestanem odem kući, a nekad centar zabave, sve zavisi.

  • Da li je bilo momentada da mu kažeš: "Nemoj da piješ?"

- Ne, ne možeš ti njemu da kažeš: "Nemoj da piješ", to mora sve izokola, lepo, ne možeš muškarcu njegovog kalibra, u smislu da je sve sam stekao sve što je stekao, ne možeš da mu naređuješ, sa njim moraš sve s ljubavlju i na lep način, da na ženski način izmanipulišeš da dođeš do toga što hoćeš, a to se nikad ne dobija naređivanjem i uslovljlavanjem. Ja sam prva takva, kad mi neko nešto naredi, baš ću to da uradim, ili ću da nađem način da to uradim, a da osoba koja mi je naredila to ne sazna. Tako da nema vajde od toga da se nekome nešto naređuje.

  • Kako ti ide ta ženska manipulacija?

- Vidiš, super (smeh). Nikad nisam bila tip žene koja želi muškarca da vrti oko malog prsta, ja samo želim zdrav odnos i zdravu komunikaciju, da si svestan šta god da se dešava i gde god da si, na kraju dana sa mnom ideš kući, ti i ja zajedno idemo kući, ti i ja ne smemo da se svađamo, ti i ja ne smemo da imamo probleme zbog drugih ljudi, ne smemo da ne poštujemo jedno drugo. Sve ostalo, šta će on da radi, to nije moja stvar, nisam mu ja majka pa da ga sad nešto vaspitavam, koliko će on da popije, šta će da uradi, kako će da se ponaša, to je na njemu. Veliki je dečko, meni je bitno da ja nemam problem sa njim. Ta neka korigovanja samog sebe su došla sama, jer imamo zdrav odnos.

  • Svedok si njegovog lošeg odnosa sa Marinom, nekada je tako bilo i sa Anom, da li ti je u podsvseti to, pa da li razmišljaš "šta ako se meni to desi, da ne budemo u dobrim odnosima, a da imamo dete tada"?

- Razmišljam, ali svako razmišlja o tome, to je normalna stvar, ljudi se i svađaju i mire i raskidaju, ali što bih ja razmišljala o tome. Neću sebe da poredim ni sa jednom ni sa drugom, on i ja imamo svoju priču, kako će to da se završi završiće se, ne mogu i neću da tvrdim ništa, jer ljudi se menjaju, svašta se dešava. Sad da ja razmišljam o tome, upadam u neku paranoju, razmišljanja, kako će to da bude i šta, nema potrebe da se opterećujem sa tim, dok je lepo lepo je.

  • Nedavno su objavljene vaše fotografije iz bolnice. Šta se tada desilo?

- Slupala sam se autom. To je bilo kada smo radili u Švajcarskoj, sutradan smo otšli na avion, meni je auto ostao kod njega u selu, ja sam krenula, moji su hteli da se vide sa njim, da se ispričamo i kao nismo "zaklali" lubenicu, i kao ići će i Darko, ali sa drugom, da može da se vrati. Tu sam završila, mogla sam glavu da izgubim. To je moj prvi auto i jako sam sentimentalno za njega, jako mi ga je žao. Vozila sam najnormanije, niti sam bila pijana, niti umorna, rekla sam svima, da je bar nešto, da sam bila umorna, da sam jurcala, da sam bila pijana, da izviučem kao neku pouku iz toga, nego sam vozila.

- Izašla sam iz krivine, pukla mi je zadnja desna guma, tačno su se videli tragovi metala. Meni je volan krenuo da ide levo desno, dok sam ja stala na kočnicu, već sam krenula da se prevrćem, isprevrtala sam se 7, 8 puta, za divno čudo ništa mi nije bilo. Tu su živeli neki ljudi koji su gledali sve to sa terase i oboje rade u Urgentnom. Oni su sišli, ozvadili su me iz auta. Bila sam sva krvava, nije mi bilo jasno zašto. Ovo ovde, tufnica (prim. aut. pokazje ruku ), kako mi je pukao prozor staklo mi se tu zabilo i zaseklo venu i odatle je šikljala krv.

- Sećam se Drako je sleteo dole i kao: "Barbara, jesi dobro?", reko: "Ne znam, može neko da skonta odakle ova krv po meni". Pipam glavu, gledam, nema ništa, kad ono iz ruke bukvalno pišam krv. Otišla sam u Urgentni, stavili su mi kragnu preventivno, uradili CT. Za divno čudno, ništa mi nije bilo, ugruvala sam se i izbijala. Kako sam podigla ruke na krov od auta, i savila glavu, kako sam se prevrtala da sačuvam glavu, ne znam kako sam se toga stila, valjda adrenalin pa ti više radi mozak. Isprevrtala sam se, otišla sam u bolnicu, a ko je to slikao, to ću da saznam na ovaj ili na onaj način, ali znam da je neko od osoblja, a to je toliko neetički i sramotno, to ne sme da se radi. Tu su bile dve babe, obe su se previjale od bolova, jedna je bila u kolicim šlogirana, druga se držala za stomak i jaukala, znači da je slikao to neko od osoblja. To je prva i jedina stvar koju ne smeju da rade, da to dele, a kamo li da slikaju, stvarno je srmotno jako, svakakvih ljudi ima i svačim se bave, šta ću.

  • Darko je rekao da si videla njegove suze. Koji je bio najteži momenat za tebe, da ga gledaš dok plače?

- Čim mi ovoliko vremena treba da se setim... Gledali smo skoro "Notebook", pa je plakao, nije to njemu teško rasplakati se. Kao "muška suza, to je", nije, svi muškarci plaču jednako kao i žene, to sad nije nešto grandiozno i spektakularno da se muškarac rasplače, kao: "Vau, bravo, imaš emociju!". Onda treba da mu se aplaudira kad je nasmejan, kad je besan, to je isto jedan od emocija samo je na drugoj frekvenciji. Nije to ništa potresno i strašno da bih ja to pamtila: "On je plakao kad se desilo to i to", ne...

  • Da li znaš nešto o tome kada su izvršitelji bili u Darkovoj kući u Brestaču?

- Nisu bili nikakvi izvritelji u njegovoj kući u Brestaču. Izvršitelji ne postoje, nikada nisu ni postojali. Baš sam pričala sa Brankom jutros: "I meni su isprali mozak, evo sedim i čekam hoće li se neko pojaviti", ali ne pojaljuje se jer je on izmirio sve svoje što treba, ima verovatno i nešto što posle treba da se plaća, ali i to će da se izmiri sve, nikad ona njemu nije slala izvršitelje. To su gluposti i to je puštena priča, zna se zbog čega i koga, ne bih u to ulazila i komentarisala.

  • Zbog čega?

- Zbog nekoga kome ide u prilog da njemu dolaze izvršitelji na kuću, odnosno, da se priča da mu dolaze izvršitelji u kuću i to je sve što ću da kažem.

  • Deluje mi da bi tvoj i Marinin susret bio "opasan", da li sam u pravu?

- Ne, mislim da ne. Na kraju dana obe smo žene, ona je žena, majka, kraljica. Koji je povod da bi se nas dve zakačile? Ako neko ima povod da bude ljut, imam ja, ona nema, niti sam joj preotela momka, vernika, niti bilo šta, ja imam jer je mnogo toga poteklo od nje o meni. Mene razvlače novinari dok se ona uzdiže, ne znam iz kog razloga sam ja morala da izvučem najdeblji kraj, ni kriva ni dužna.

- Izašla je vest da Marina ima momka i ulazim u komentare i kao: "To, kraljice, tako treba, bravo", slažem se, i da treba, ali zašto kad je Darko našao devojku zašto je onda bilo: "Smrade jedan, treba da si otac", "Ova ti je lepša, ova ti je bolja".Čemu ti dupli aršini? Ali, sve će to doći na svoje.

Video: Darko Lazić fenira svoju devojku, jer ih udarila kriza: Tek njen komentar na šta su potrošili pare

(Telegraf.rs)

Video: Elena objavila do sada nikad viđeni snimak : "Sedam ujutru, 2018. godina, Laća i ja..."

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Bojana

    2. novembar 2021 | 14:21

    Nek' Darko prvo isplati deci alimentaciju,pa posle se bahatite i trosite.Nije te sramota da spominjes majku njegovog deteta.Ljudski odronu.

  • Samo kažem

    2. novembar 2021 | 19:26

    Koliki prostor dobila nebitna persona, posta poznata nicim izazvana. Mada mislim da ce i njena "slava" brzo proći. Našla vreća zakrpu.

  • Zoran

    2. novembar 2021 | 18:08

    Sirova, prosta, muskobanjasta.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA