"Okej je da žena sebi kupi bič": Veš koji oduševljava Ruskinje, a oslobađa Srpkinje
Ženski veš na našim prostorima je tema koja još uvek izaziva podizanje obrva što u neverici, što u negodovanju. Još ako pripadnice lepšeg pola ponosno pokazuju i uživaju u onome što im je ispod garderobe najbliže koži... I ne, ne pričamo o modelima "bakine bubrežare" već perju, čipki, harnesima, kožnim kaiševima, bičevima (što da ne?!), maskama...
Dragana Tanasijević je devojka koja je stvorila brend ženskog veša "Shining ego". Provokacija sa rušenjem konvencionalnih pravila, ali bez vulgarnosti.
- Cilj je bio da se žene osećaju dobro u svojoj koži. Inspiracija je potekla iz Rusije, smatrala sam da bi nešto tako bilo zanimljivo i za žene iz Srbije. Ime "Shining ego" trebalo je u dve reči da opiše kako bi žena trebalo da se oseća kada nosi taj veš. Ima pojedinaca koji se osećaju iritirano. Uglavnom su pozitivne reakcije i ima za svakog po nešto. Brend ne postoji dugo, na tržištu je osam meseci, ali je na njemu rađeno dve godine - kaže Dragana.
Ona objašnjava kako se ovaj delikatni deo garderobe može nabaviti i kupiti.
- "Shining ego" jeste nešto novo i nešto što nije viđeno. Imamo detalje koje nećete naći kod drugih brendova za veš, poput traka oko noge. Možete nas naći na našem Instagram profilu, Shiningego_official, preko kojeg može i da se naruči, kao i na sajtu www.shiningego.rs na kojem mogu da se vide svi modeli i naravno da se naruče. Želim da naglasim da mi nismo drop ship stranica i sve što vidite na našem sajtu dobijate za dva do tri dana. Nudimo našim kupcima diskreciju i sve je jako neutralno. Za svakoga imamo model. Za žene sa oblinama, za žene koje vole da budu seksepilne, a opet da im bude udoban veš. Za kežual varijantu postoje kožni bodi harnesi, koji mogu da se kombinuju ili sa vešom ili sa garderobom - otkriva Dragana.
Ona kaže da je raspon godina kod žena koje nose "Shining ego" raznolik, ali i da su muškarci kupci.
- I muškarci i žene kupuju ovaj veš. I poklanjaju ga, muškarci svojim devojkama, suprugama, ljubavnicama, eventualno. Tako i žene žele da iznenade svog muškarca, ali i svog ljubavnika - iskrena je Tanasijevićeva.
Na pitanje kako se oseća dama koja nosi ovaj veš, naša sagovornica nas je prvo počastila širokim osmehom. Ona, osim što je stvorila brend, ona ga je i nosila, ali se i fotkala u njemu, što možete da vidite u našoj galeriji.
- Mogu da kažem da sam se osetila moćno u vešu, a time želim da zrači moj brend. Da zavodi, da zrači seksepilom. Oseća se žena još moćnijom, a moćna žena je savršena žena.
Ipak, nije bilo lako pokrenuti nešto poput ovog na ovim prostorima.
- Ne bih rekla da smo imali poteškoće, ja bih to nazvala izazovom. Volim da preskačem granice koje su mi postavljene. Svesno sam ušla u ovo, znala sam da ću imati, da kažemo "poteškoće". Ljudi reaguju malo burnije na provokativni imidž. Nađu se pojedinci koji ne razumeju poruku brenda, nađu se pojedinci koji misle da se žena tu predstavlja kao jeftini seksualni objekat, što uopšte nije slučaj. Velika frka se digla zbog provokativne reklame, a okej je da žena sebi kupi bič kod kuće da uživa. Velika je diskusija bila zbog reklame u kojoj su dve devojke u krevetu. Mislim da tu ništa nije strašno prikazano, a ljudi su se bunili. Ipak, imamo mnogo pozitivnih komentara. Plasirati nešto novo i provokativnije jeste problematično na našem tržištu, ali nije nemoguće. Gde postoji želja i volja, nađe se i put. Mislim da će u budućnosti ovo sve biti mnogo bolje prihvaćeno, jer neko mora prvo da otvori vrata. Kod nas je tako da se preuveličava sve, a to nije bio cilj već da se okrene priča i da se malo razmisli.
"Shining ego" si izdvaja i po tome što modeli koji su promovisali veš nisu iz Srbije, već iz Rusije. U pitanju su predivne devojke, koje su vrlo uticajne u ovom delu Evrope.
- Niste prepoznali naše modele iz medija, jer je većina njih iz Rusije. Tamo su jako popularne. Došla nam je devojka koja se fotografisala za Playboy Russia, model, ima milion pratilaca na Instagramu i koja je čak i u Nemačkoj bila ugošćena na jednoj televiziji. Devojka je jako uticajna. Mi imamo i brend ambasadora, devojku koja širi pozitivan imidž brenda. Ona je lepa, ali je girl-next-door, i ona može brend da približi svakoj ženi. Retko je ovde imati brend ambasadora.
Ruskinje su uživale u svakom momentu fotografisanja za brend u vešu, ističe Dragana.
- Ruskinje su uživale u celom projektu. Mnoge su došle prvi put u Srbiju. Ekskluzivno su došle za brend "Shining ego". Bile su pozitivne, jer su sarađivale se ženom. Veš im je bio sjajan i pitale su me da li mogu to da ponesu u Moskvu i Sankt Peterburg, koristile su ga i tamo za fotkanje - završava Dragana.
Više o brednu saznajte u videima.
Video: Naš model je devojka koja ima milion pratilaca i popularna je širom Evrope
(Telegraf.rs)
Video: Elena objavila do sada nikad viđeni snimak : "Sedam ujutru, 2018. godina, Laća i ja..."
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Sado mazo
Bičuj me Dragana.
Podelite komentar
Bokara
Doobra
Podelite komentar
Hahaha
Kod nas je tabboo sto se prodaje zenski ves od koznih tracica, dok preko postoje specijalizovane radnje u kojima se prodaje rubber, latex, leather, pvc itd ves i kostimi. Zamislite to ovde, ljudi bi mislili da je neka sekta u pitanju
Podelite komentar