Senidah prvi put posle dve godine nema 1.000.000 pregleda za 72 sata na novoj pesmi

 ≫ 
  • 10
Senidah Senidah u novim spotovima, Printskrin: Youtube//fckn A!

Senida Hajdarpašić (35), široj publici poznatija kao Senidah, u poslednjih nedelju dana publici je predstavila dve nove pesme, koje prate i dva spota.

Reč je o numerama "Ko je" i "Piješ", koje su izazvale pozitivne reakcije kod onih koji slušaju pomenutu pevačicu, ali su, kada je reč o pregledima na Jutjubu, postigle daleko manji uspeh nego pesme koje je izbacivala u poslednje dve godine.

Naime, pesma "Ko je", izašla 12. maja 2020. godine, 6 dana kasnije i dalje nema milion pregleda na Jutjubu. Konkretno, do objavljivanja ovog teksta, 19. maja, "Ko je" ima nešto više od 944 hiljade pregleda.

Slično je i sa drugom numerom - "Piješ", sa tim što ona, sudeći po pregledima, bolje prolazi.

Naime, ta numera je objavljena 15. maja, a 19. maja broji nešto više od 954 hiljade pregleda.

Podsetimo, Senidin hit "Slađana" potpuno je zarazio ljude širom Balkana, kao i pesma "Mišići". Tako "Slađana" sada broji preko 50 miliona pregleda, a "Mišići" nešto više od 63 miliona.

Međutim, očigledno se dogodio pad interesovanja za nove stvari ove umetnice.

Postavlja se pitanje da li je reč o generalnom padu te vrste muzike koja je harala ovim prostorima mesecima unazad ili je "krivac" pandemija korona virusa i to što je ljudima fokus uglavnom na svemu što je vezano za tu temu.

Šta vi mislite, otkrijte nam glasanjem u anketi ili u komentarima.

Video: Senida oduševila nastupom uživo na MAC 2020

(Telegraf.rs)

Video: Poznati folker peva u centru Beograda u humanitarne svrhe

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • 🤦🏻‍♂️

    20. maj 2020 | 02:58

    Svaka cast , za ovakvu umetnicu i zenu. Kakve veze imaju pregledi , imas sve sto je potrebno , a to si i dokazala.

  • Milly

    19. maj 2020 | 17:51

    Nisu radili 2 meseca, nestalo novca za kupovinu pregleda. Kao I kod ona dva bradata mumlatora sto saradjuju sa njom.

  • DraganIv

    20. maj 2020 | 11:40

    Pa Senida je i sama rekla da ne pravi komercijalnu muzku da bi privukla publiku,nego stvara muziku za njenu duhu.Par puta je naglasila da se i ona iznenadila sto su njene pesme postale toliko mainstream :D

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA