Članovi najpopularnijeg benda na svetu ipak moraju u vojsku: Vlada odbila njihove molbe

 
  • 0

Posle oko nedelju dana otkako je „puštena buva" da će sedmorica momaka koji čine najpopualrniji sastav „BTS" ipak morati da služe vojni rok u svojoj zemlji, njihova producentska kuća „Hybe", nekada „Big Hit Music", oglasila se i na društvenim mrežama pa s ponosom poručila - da je to istina.

O ovoj se temi dugo spekulisalo, posebno u proteklih mesec dana.

Južnokorejski bend je izvesno vreme proveo i u pregovorima s vladom, pošto je postojala mogućnost da im odobre izuzeće zbog dostignuća. Međutim, velike molbe i brojnih fanova nisu uslišene.

Pozivu će, napominju strani mediji, prvi morati da se odazove najstariji član grupe, Kim Sokdžin, koji će početkom decembra napuniti 30 godina. Za njim će i ostali biti pozivani.

- S ponosom saopštavamo da će članovi služiti vojni rok. Posle velikog koncerta u Busanu, a kako svaki od njih nastavlja i sa solo projektima, ovo je pravi period za tako nešto i svi su počastvovani - piše u saopštenju kuće, koja je zatim detaljno objasnila da će oni maksimalno ispoštovati potrebe zemlje, kao zdravi i mladi momci.

- Posle poslovnih obaveza koje ima u oktobru, Džin će ući u proceduru i strogo je ispratiti - naglasili su, pa dodali kako će svaki član službu uskladiti prema svom rasporedu i privatnim planovima.

- Kompanija, kao i „BTS", se svakako raduje ponovnom okupljanju po odsluženju roka članova oko 2025. godine - zaključili su.

Vojni rok u Južnoj Koreji, inače, traje oko dve godine.

Regrutacija koja će zemlju fino i da košta

Po tamošnjem zakonu, regrut koji je ocenjen sposobnim za vojnu službu bi trebalo do 28. godine da odsluži najmanje 18 meseci u oružanim snagama. Kada je pomenuti Sokdžin imao 28, 2020. godine, Seul je grupi dozvolio odlaganje, što je česta pojava u Kej-pop žanru.

Grupa „BTS" koju još čine Kim Namdžun, Min Jungi, Džong Hosok, Park Džimin, Kim Tejang i Džon Džangkuk, prema računici „Hyundai Research" instituta iz 2018, „donosi" tamošnjoj ekonomiji i više od tri i po milijarde dolara godišnje - što je ekvivalent doprinosu oko 26 kompanija srednje veličine.

Godinu unazad, „doveli" su taman toliko turista koji bi i pazarili njihove proizvode, da su zemlji „napravili" nešto više od milijarde samo na taj način. Između 2014. i 2023, analitičari su predvideli osnaživanje ekonomije od 23,1 triliona dolara - samo zbog njih. Prema „Forbsu", svaki član grupe je, s druge strane, bio „težak" barem 50 miliona dolara do 2020. godine, uzimajući u obzir muzička, ali i ostala dostignuća.

(Telegraf.rs)

Video: Poznati folker peva u centru Beograda u humanitarne svrhe

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA