Članovi najpopularnijeg benda na svetu ipak moraju u vojsku: Vlada odbila njihove molbe
Posle oko nedelju dana otkako je „puštena buva" da će sedmorica momaka koji čine najpopualrniji sastav „BTS" ipak morati da služe vojni rok u svojoj zemlji, njihova producentska kuća „Hybe", nekada „Big Hit Music", oglasila se i na društvenim mrežama pa s ponosom poručila - da je to istina.
O ovoj se temi dugo spekulisalo, posebno u proteklih mesec dana.
Južnokorejski bend je izvesno vreme proveo i u pregovorima s vladom, pošto je postojala mogućnost da im odobre izuzeće zbog dostignuća. Međutim, velike molbe i brojnih fanova nisu uslišene.
Pozivu će, napominju strani mediji, prvi morati da se odazove najstariji član grupe, Kim Sokdžin, koji će početkom decembra napuniti 30 godina. Za njim će i ostali biti pozivani.
- S ponosom saopštavamo da će članovi služiti vojni rok. Posle velikog koncerta u Busanu, a kako svaki od njih nastavlja i sa solo projektima, ovo je pravi period za tako nešto i svi su počastvovani - piše u saopštenju kuće, koja je zatim detaljno objasnila da će oni maksimalno ispoštovati potrebe zemlje, kao zdravi i mladi momci.
- Posle poslovnih obaveza koje ima u oktobru, Džin će ući u proceduru i strogo je ispratiti - naglasili su, pa dodali kako će svaki član službu uskladiti prema svom rasporedu i privatnim planovima.
- Kompanija, kao i „BTS", se svakako raduje ponovnom okupljanju po odsluženju roka članova oko 2025. godine - zaključili su.
Vojni rok u Južnoj Koreji, inače, traje oko dve godine.
[공지] 방탄소년단 병역 이행 및 향후 활동 계획 안내 (+ENG/JPN/CHN) pic.twitter.com/jntF90agO4— BIGHIT MUSIC (@BIGHIT_MUSIC) October 17, 2022
Regrutacija koja će zemlju fino i da košta
Po tamošnjem zakonu, regrut koji je ocenjen sposobnim za vojnu službu bi trebalo do 28. godine da odsluži najmanje 18 meseci u oružanim snagama. Kada je pomenuti Sokdžin imao 28, 2020. godine, Seul je grupi dozvolio odlaganje, što je česta pojava u Kej-pop žanru.
Grupa „BTS" koju još čine Kim Namdžun, Min Jungi, Džong Hosok, Park Džimin, Kim Tejang i Džon Džangkuk, prema računici „Hyundai Research" instituta iz 2018, „donosi" tamošnjoj ekonomiji i više od tri i po milijarde dolara godišnje - što je ekvivalent doprinosu oko 26 kompanija srednje veličine.
Godinu unazad, „doveli" su taman toliko turista koji bi i pazarili njihove proizvode, da su zemlji „napravili" nešto više od milijarde samo na taj način. Između 2014. i 2023, analitičari su predvideli osnaživanje ekonomije od 23,1 triliona dolara - samo zbog njih. Prema „Forbsu", svaki član grupe je, s druge strane, bio „težak" barem 50 miliona dolara do 2020. godine, uzimajući u obzir muzička, ali i ostala dostignuća.
(Telegraf.rs)
Video: Poznati folker peva u centru Beograda u humanitarne svrhe
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.