Nikola Šoć delio poljupce devojkama u Delta Sitiju!
Poznati maneken i glumac, Nikola Šoć odlučio je da ulepša "Dan zaljubljenih" svim pripadnicama lepšeg pola. Kako bi ovaj praznik damama učinio nezaboravnim, popularni Crnogorac je razmenjivao poljupce sa devojkama koje su se zatekle u Delta Sitiju, a sve u svrhu promocije Rosal (INK)REDIBLE COLOR pigmentiranih lip balmova.
Dok je Nikola Šoć, u specijalno dizajniranoj kabini, primao poljupce, podršku mu je pružala mlada pop zvezda, Sara Jovanović, koja se zbog svog imidža moderne i talentovane predvodnice mlađih generacije, nametnula kao savršen izbor za ambasadorku kompanije Rosal.
Sara svakodnevno koristi Rosal proizvode, od kojih kao favorite izdvaja Morning Rose, koju karakteriše mladost, nežnost i mekoća i Violet Touch karakteristična za glamuroznu i otmenu ženu. Upravo ova dva pigmenta predstavljaju dva ideala lepote koje ima svaka žena od 15 do 50 godina.
(INK)REDIBLE COLORS je naziv kampanje i najnovije kolekcije proizvoda koji osim nege i zaštite imaju i dekorativni element – svoju dugotrajnu i postojanu boju, čime Rosal predstavlja jedan potpuno novi smer za Lip Balm.
Zavodljivi Rosal Lip Balm Cherry Lady svim damama nude sjajnu crvenu boju i nežan sjaj, na koji retko ko ostaje ravnodušan. Nanošenjem ovog balma, usne dobijaju dubinsku negu, elastičnot i mekoću, ali i zaštitu od ponovnog isušivanja.
Nezaboravno nežne i mirisne usne mogu biti i savršen deo iznenađenja za voljenu osobu povodom Dana zaljubljenih!
(Telegraf.rs)
Video: Barbaru pitali za prozivke Ljube Aličića, usledio oštar odgovor
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Srb Cop
Ko je bre ovaj?
Podelite komentar
Milosh
Ko?
Podelite komentar
ap0calypto
mislim da je onaj sa survivora
Podelite komentar