EAU DE MILJACKA: Halid Bešlić lansira svoj parfem na svetsko tržište!
Halid Bešlić (60) uveren je da će njegov parfem "Miljacka", koji je kreirala ekipa profesionalaca od Sarajeva do Pariza, biti popularniji i traženiji od mirisa Dejvida Bekama, Antonija Banderasa ili Džastina Bibera. Ipak, pevač ni ne zna koji su se sve sastojci koristili.
- Pogodili smo moderan dizajn, a miris nikoga ne ostavlja ravnodušnim - pohvalio se Bešlić.
S pevačem se slažu i stručnjaci za parfeme koji su ga u konkurenciji s parfemima koje potpisuju svetske zvezde proglasili najboljim. Razlog je taj što u Miljacki ima 18 odsto parfema, dok u većini takvih proizvoda ima jedva desetak. Bočica od 50 mililitra košta oko 33 evra.
Glumcu Enisu Bešlagiću (38), Halidovu prijatelju, jako se svideo novi miris i kaže da će ga sigurno svaki dan koristiti. Svoj su parfem prodavali Danijela Martinović, Leonarda Boban i Toni Cetinski, ali su povučeni iz prodaje jer, navodno, nisu bili traženi.
(A. Č./ 24sata.hr)
Video: Pevačica Kaja Ostojić progovorila o suprugu, ćerki i majčinstvu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Ana
Nije mu vjeru hvaliti,al da pjeva,pjeva najbolje na estradi.
Podelite komentar
Bond
Parfem ima da bude hit, svaki pripadnik plavih bluza ima da kupi 3 kom. Po sluzbenoj duznosti, naravno na 12 rata preko administrativne zabrane
Podelite komentar
Sabina
Ala kako se sve okrece na vjeru. A kakav je covjek? Aha, to je manje bitno.
Podelite komentar