EAU DE MILJACKA: Halid Bešlić lansira svoj parfem na svetsko tržište!

  • 12

Halid Bešlić (60) uveren je da će njegov parfem "Miljacka", koji je kreirala ekipa profesionalaca od Sarajeva do Pariza, biti popularniji i traženiji od mirisa Dejvida Bekama, Antonija Banderasa ili Džastina Bibera. Ipak, pevač ni ne zna koji su se sve sastojci koristili.

- Pogodili smo moderan dizajn, a miris nikoga ne ostavlja ravnodušnim - pohvalio se Bešlić.

S pevačem se slažu i stručnjaci za parfeme koji su ga u konkurenciji s parfemima koje potpisuju svetske zvezde proglasili najboljim. Razlog je taj što u Miljacki ima 18 odsto parfema, dok u većini takvih proizvoda ima jedva desetak. Bočica od 50 mililitra košta oko 33 evra.

Glumcu Enisu Bešlagiću (38), Halidovu prijatelju, jako se svideo novi miris i kaže da će ga sigurno svaki dan koristiti. Svoj su parfem prodavali Danijela Martinović, Leonarda Boban i Toni Cetinski, ali su povučeni iz prodaje jer, navodno, nisu bili traženi.

(A. Č./ 24sata.hr)

Video: Pevačica Kaja Ostojić progovorila o suprugu, ćerki i majčinstvu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Ana

    23. januar 2014 | 21:36

    Nije mu vjeru hvaliti,al da pjeva,pjeva najbolje na estradi.

  • Bond

    23. januar 2014 | 21:33

    Parfem ima da bude hit, svaki pripadnik plavih bluza ima da kupi 3 kom. Po sluzbenoj duznosti, naravno na 12 rata preko administrativne zabrane

  • Sabina

    24. januar 2014 | 00:31

    Ala kako se sve okrece na vjeru. A kakav je covjek? Aha, to je manje bitno.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA