KREATIVNI HUMANITARCI za školu u Dimitrovgradu: Poznati, zaposleni Coca-Cole i partneri učestvovali u humanitarnoj aukciji!

 
  • 0

Zaposleni Coca-Cola kompanije, partneri i predstavnici medija dali svoj doprinos učešćem u kreativnoj radionici i humanitarnoj aukciji na kojoj je prikupljena suma od 285.500,00 dinara, a tu cifru kompanija Coca-Cola je udvostručila, te će OŠ „Hristo Botev“ u Dimitrovgradu biti uručena sredstva u iznosu od 571 000,00 dinara!

Kompanija Coca-Cola organizovala je jedinstvenu kreativnu radionicu i humanitarnu aukciju u Mikser Hausu tokom koje su prikupljena sredstva za obnavljanje sportske sale i nabavku sportske opreme za OŠ „Hristo Botev“ u Dimitrovgradu.

Na aukciji je prikupljena suma od 285.500,00 dinara, koju je kompanija Coca-Cola udvostručila, te će OŠ „Hristo Botev“ u Dimitrovgradu biti uručena sredstva u iznosu od 571 000,00 dinara.

Ova kreativna radionica humanitarnog karaktera okupila je brojne ljubitelje Coca-Cole, partnere i predstavnike medija. Na ovaj način obeleženo je 100 godina autentičnosti ikone pop kulture koja tokom celog veka svog postojanja inspiriše umetnike širom sveta.

Foto: Promo Foto: Promo

Upravo zato, kompanija Coca-Cola odlučila je da kroz ovaj događaj doprinese lokalnoj zajednici, ali i da nadahne ljude da kreativno razmišljaju i od naizgled malih i običnih stvari stvore nešto originalno.

Foto: Promo Foto: Promo

U pozitivnoj atmosferi, uz timski rad poznati, predstavnici medijskih kuća, zaposleni Coca-Cole i partneri izradili su maštovite kreacije upravo od čuvene Coca-Cola flašice. Pod budnim okom umetnika udahnuli su drugi život „kontur“ flašicama i tom prilikom nastali su predmeti poput stočića, lustera, polica, vaza.

Foto: Promo Foto: Promo

Po završetku radionice, učesnici su se tokom humanitarne aukcije nadmetali za izrađene predmete, a sva prikupljena sredstva namenjena su obnovi sportske sale i nabavci sportske opreme za osnovnu školu u Dimitrovgradu.

Kompanija Coca-Cola udvostručila je sumu svih prikupljenih sredstava, kako bi učenicima ove škole omogućila što bolje uslove za uživanje u pokretu.

Foto: Promo Foto: Promo

Ovaj događaj još jedan je u nizu onih koji kompanija Coca-Cola godinu za godinom organizuje kako bi podstakla pozitivne promene u društvu. Kroz ovu inicijativu je ikonični oblik Coca-Cole doneo radost ne samo onima koji uživaju u ovom jedinstvenom piću, već i zajednici u kojoj kompanija posluje.

 

(Telegraf.rs)

Video: Ana Stanić promocija albuma "Kvar na Srcu"

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA