Ako vam ova jedna stvar nedostaje na poslu, bukvalno možete da dobijete srčani udar
Promenite ovu naviku pre nego što bude kasno
Postoji jedna stvar koju mnogi kompanijski lideri zaboravljaju, a to je da bi uštedeli mnogo resursa i truda ako bi ulagali u zdravlje svojih zaposlenih. Uprkos ideji da poslovanje mora biti usmereno samo na postizanje rezultata, radni dani se skraćuju zbog toga što sve više zaposlenih otvaraju bolovanja i produžavaju svoja odsustva zbog stresa na poslu...
Prema Američkom psihološkom udruženju 550 miliona radnih dana, godišnje, odlazi na bolovanje. U velikom broju studija se pokazala jaka veza između lošeg vođstva lidera kompanije i bolesti srca kod zaposlenih. U jednoj studiji koju je, sa 3000 zaposlenih, sprovela Ana Niberg u Institutu "Karolinska" se pokazalo da je ta veza između kompanijskog vođstva i srčanih oboljenja zaposlenih i više nego jaka.
Plašili su nas komarcima i virusom Zapadnog Nila, a prava istina je da nam više preti ovih 5 bolesti
Pa, kako da poboljšate zdravlje svojih zaposlenih? Jednostavno, budite lider koji promoviše sreću i psihološku sigurnost na radnom mestu? Ispod je nekoliko ključnih koraka koje su ključne u tome da postanete nezamenljivi vođa:
1. Uživajte u tome što radite
Uživajte u tome što radite jer je to "zarazno". Upoznajte svoju zonu genijalnosti i budite sigurni da se nalazite na pravom poslu za vas. Ako vam je posao pun izazova, prijatno poslovno okruženje i kolege koje šire pozitivnu energiju će vas hraniti.
2. Inspirišite, ne upravljajte
Postavite viziju, podelite je i podstičite ljude da doprinose tome. Zatim im pružite prostor da vam pokažu svoje ideje. Niko ne voli da bude ograničavan. "Mikro-menadžment" je smrt inspiracije, pa se pobrinite da to ne radite.
3. Budite svesni svojih predrasuda i prihvatajte ideje
Da li ste ikada za nekoga ko dobro izgleda pomislili i da je jako uspešan? Ili ste se odmah osećali povezano sa kandidatom za posao jer je išao na isti fakultet kao i vi? Naši mozgovi su ograničeni na to da se priklanjaju ljudima koji su slični nama. To su nesvesne predrasude ili nesvesna osećanja prema drugim ljudima, a obično utiču na našu procenu i donošenje odluka. Upoznajte svoje nesvesne pristrasnosti i nedozvoljavajte im da upravljaju vama. Kada postanete sjajan lider, morate biti u stanju da vidite vrednost u svima, a ponekad će vas vaše pristrasnosti u tome sprečiti.
4. Stavite ljude pre klijenata
U knjizi Vineta Najara "Zaposleni prvi, klijenti drugi" on objašnjava kako je zaobilaženje krilatice "klijent je uvek u pravu" izazvalo revoluciju u kompaniji "HCL Technologies". Podizanjem potreba svojih zaposlenih na viši nivo, kompanija je promovisala kulturu poverenja. Zaposleni se tako osećaju motivisanim i inspirisanim, a time ih podstićete da daju sve od sebe u poslu koji rade.
(Telegraf.rs / Izvor: flipboard.com)
Video: Marija Milutinović novinarka Telegraf.rs izveštaj iz Bele kuće
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Tripko
Pa ovo sto ste napisali ima samo u bajkama
Podelite komentar