Modna kuća Valentino ima novi logo (FOTO)
Od kada je Pierpaolo Pićoli postao kreativni direktor modne kuće Valentino, odlučio se za promene u novom smeru.
10 odevnih komada koji će vas istog trenutka učiniti više seksi
Vidna promena se prvo videla u kolekciji Valentino cruise iz 2018. koja je ponudila naizgled nemoguće,Valentino trenerke u smaragdnim, crvenim i roze nijansama.
![Foto: AP/Tanjug](http://xdn.tf.rs/2017/07/03/Tan2017-6-21_19655868_3.jpg)
Na reviji muške kolekcije upravo prikazanoj u Parizu dizajner je otišao korak dalje i predstavio novi logo jednostavno skraćen u VLTN.
Novi logo se pojavio na torbama, majicama i košuljama. Logo je zadržao stari font, ali su izbačeni samoglasnici po uzoru na modernu komunikaciju.
Promena loga za svaku modnu kuću je veliki korak, ali činjenica je da sve više dizajnera žele da na taj način uvedu svoj brend u novu eru.
„Iako mi se ideja u početku nije baš dopadala, na kraju sam pristao,“ izjavio je Pićoli. „Želeo sam moderniji brend, a klinci u mom studiju su jednostavno poludeli za ovim logom.“
Da li to znači da VLTN menja ciljnu grupu i stvara prostor za neke nove klince, ostaje nam da vidimo.
(Telegraf.rs)
Video: Stefanović: Uhapšeno 15 osoba zbog zloupotrebe položaja, EPS oštetili za više od milion evra
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.