Da li je ovo nestali malezijski avion? Britanac tvrdi da je rešio najveću misteriju vazduhoplovstva

 
  • 11

Vilson svoje "spoznaje" potkrepljuje i fotografijom na kojoj se vidi nešto poput aviona

Britanac Ijan Vilson još je jedan u nizu ljudi koji tvrde da su pronašli lokaciju olupine nestalog malezijskog aviona MH370 i to na Gugl mapama. Nakon teorija o padu kod Madagaskara i kod Australije, ona Vilsonova nam "otkriva" da se avion srušio u kambodžansku divljinu, piše The Sun.

Vilson svoje "spoznaje" potkrepljuje i fotografijom na kojoj se vidi nešto poput aviona, a do koje je došao detaljno pretražujući satelitske snimke Gugl mapa.

Obećao je i da će lično da poseti to područje kako bi se uverio u ono što je navodno otkrio.

- Ako malo bolje pogledate, jasno je da se avion nalazi na najzelenijem i najmračnijem području i da ga je teško pronaći - kaže Vilson, inače video producent po zanimanju.

Preokret u istrazi misterioznog nestanka aviona: Šef civilne avijacije Malezije podneo ostavku, a ovo je njegovo objašnjenje (VIDEO)

Avion Malaysian Airlinesa nestao je 8. marta 2014. na putu od Kuala Lumpura za Peking. Brojne potrage i istrage okolnosti nesreće još nam nisu dale odgovor na pitanje što se dogodilo s avionom i s 239 ljudi koji su bili u njemu.

Obrisi aviona u Kambodži, Foto: google.maps

Pre dva mjeseca malezijska vlada objavila je rezultate istrage priznavši kako i dalje ništa pouzdano ne zna. Ono što pretpostavljaju je da je neko avion namjerno skrenuo s planirane rute i ne isključuju mogućnost otmice.

Jedna od teorija je i da je glavni pilot, Zahari Ahmad Šah, rušenjem aviona počinio samoubistvo. Ali, vlasti ne žele službeno kriviti pojedince dok god ne otkriju zašto jeavion skrenuo i nestao.

Na potrage su dosad potrošeni milioni, a iako još ništa službeno ne znamo, ovo su najčešće pretpostavke o uzrocima nestanka Boeinga Malaysian Airlinesa:

1. Samoubistvo pilota ili kopilota

Kapetan Zahari Ahmed Šah možda je namerno srušio avion i tako ubio sebe i ostalih 238 ljudi. Izveštaj je pokazao da je avion namerno skrenut s pravca, ali istraga nije otkrila da je Šah imao bilo kakve probleme u svom privatnom i profesionalnom životu. Avion je mogao srušiti i kopilot Farik Abdul Hamid, ali ni u vezi njegove ličnosti i života nije otkriveno ništa sumnjivo.

Vilson veruje da je ovo malezijski avion, Foto: google.maps

2. Otmica

Iako se ni ovakav scenarijo ne isključuje, nijedna teroristička grupa dosad nije preuzela odgovornost za eventualnu otmicu. Takođe, nema ni dokaza da se avionom upravljalo s nekog udaljenog mesta. Izveštaj nesreće otkrio je i da niko od putnika nije znao upravljati avionom.

3. Vatra i dim

Postoji mogućnost i da su eksplodirale litijum-ionske baterije kakve su koriste u telefonima i laptopima što je moglo izazvati požar.

4. Hipoksija

Putnici i posada mogli su da padnu u nesvest usled iznenadnog nedostatka kiseonika u avionu. Prema toj teoriji, kapetan je satima bio u nesvestici pre nego je avion ostao bez goriva i srušio se.

(Telegraf.rs)

Video: Krstić: Od početka grejne sezone evidentirano 590 požara

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • WTF

    8. septembar 2018 | 16:22

    Kako je i da li je moguce da avion nema gps?Da li je moguce da crne kutije ne odasilju signal(koliko znam,imaju ga ako se ne varam).Mnogo cudna prica.I nemoguce je da se avion srusi, a da nema delova.Trece sta je sa telefona putnika i njihovim lociranjem sim kartica,gpsa?Kako je moguce da nisu bili u mogucnosti locirati barem jedan broj ili telefon?

  • Тодорић

    8. septembar 2018 | 16:02

    Овако цео није могао пасти,спуштен је. Све је цело,и крила и реп и труп. Чудно,и треба истражити. Зашто то није учињено?

  • Iz iskustva

    8. septembar 2018 | 19:02

    E ako britanac tvrdi onda znamo da nije istina

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA