Uber ponovo doveden u pitanje: Njujork odlučio da "sreže" krila vozačima Ubera
U sredu je ovaj gignat imao najveći neuspeh na Američkom tržištu, nakon što je Gradsko veće Njujorka glasalo da se Uber vozila ograniče
Uber je postao jedan od najuspešnijih kompanija u "Silikonskoj dolini" i promenio je mnoge stvari. Kompanija koja ima sve veći nadzor državnih regulatora, bori se da nadmaši sopstveni imidž po svaku cenu, ne obazirući se na uticaj koji ima na gradove.
U sredu je ovaj gignat imao najveći neuspeh na Američkom tržištu, nakon što je Gradsko veće Njujorka glasalo da se Uber vozila ograniče.
Vlast je odlučila da zaustavi izdavanje novih licenci za rad ovih kompanija, kako bi poradila na procvatu taksi industrije.
Njujork će biti prvi američki grad koji je Uber regulirsao na ovaj način.
Gradonačelnik Njujorka, Bil de Blazio i gradski govornik Korej Džonson rekli su da će nove mere smanjiti broj vozila na ulicama i povećati niske plate vozača.
- Radimo na zaustavljanju izdavanja novih dozvola u ovoj kompaniji, koje se razmnožavaju bez odgovarajuće provere ili propisa - rekao je Džonson pre glasanja i dodao da nova pravila neće ugroziti postojeće usluge za Njujorčane.
Bil de Blasio je takođe podržao ovaj zakon.
Uber je upozorio svoje vozače da bi cena njhovih usluga mogla biti viša i da bi putnici duže čekali, ako kompanija ne bude mogla da prati rastuću potražnju.
Usluge ove kompanije su postale ključna opcija u prevozu Njujorčana, jer se problemi sa metroom i vozom stalno dešavaju.
Budućnost Ubera izaziva i brojne druge probleme, kao što su opstanak drugih vozača. Tome najbolje svedoči šest samoubistava vozača u proteklih nekoliko meseci.
U sredu se veliki broj vozača okupio ispred Gradske kuće, pre glasanja o ovom zakonu, sa natpisima na kojima su bila imena šet pokojnih vozač i time su izrazili protest.
UBER U EVROPI
U Londonu, najunosnijem tržištu ubera, ova kompanija je nedavno povratila svoju taksi dozvolu nakon što su pristali na strožije propise, uključujući pristup saobraćajnim podacima.
Osim Amerike, za svoj opstanak Uber se bori i u Kanadi, Brazilu i Italiji.
- Grad je za 12 meseci pauze od izdavanja novih dozvola za vozila ugrozio jedan od malobrojnih pouzadnijih opcija prevoza, a nasuprot tome ne čine ništa da poprave železnicu ili smanje zagušenja saobraćaja - rekao je u saopštenju portparol Ubera, Džoš Gold.
Kompanija je saopštila da će nastaviti da se zalaže za promene cena, odnosno da će naplaćivati vozačima ulazak na neke od najprometnijih naselja, kao što je Menhetn i da će za to tražiti odobrenje od državnih zakonodavaca.
Gradske vlasti u Njujorku svakako su podeljenog mišljenja, pa jedni smatraju da bi umesto brige o Uberu trebalo popraviti situaciju sa metroom, a drugi podržavaju pomenutu ideju.
Mnogi vozači taksija se nadaju će sprečiti nove bujice začepljenja gradskih ulica i da će poboljšati zaradu.
Predstavnik demokrata u Njujroku, Belasio, pokušao je da ograniči Uber u 2015. godini. Od tada broj vozila u gradu porastao je na 100 000, dok je u 2015. broj vozila iznosio 63 000, prema podacima grada.
Ako grad odredi da je posle troškova minimalac 17.22 dolara po satu, to bi povećalo platu vozača za prosečno 22.5 odsto prema istraživanjima nezavisnih ekonomista. Oko 40odsto vozača ima toliko niska primanja da su kvalifikovani za Medicaid (federalna medicinska pomoć, neki oblik socijale).
Taksi industrija je takođe dosta oštećena od kada je Uber na tržištu. Cena dozvole za rad za taksi u Nju Jorku je opala sa više od milion dolara na manje od 200.000 dolara.
Elizabet Kasarino, vozačica žutog taksija kaže da podržava ograničavanje Ubera i nada se da će to poboljšati rad Taksija. Ona je poručila da će, ako istim tempom bude falilo posla, umreti od gladi.
VIDEO: Ovo je najbahatiji taksista u Beogradu
(Telegraf.rs/nytimes.com)
Video: Ne znam ko je ubio Đinđića, ali znam ko sigurno nije: Veruović iskreno o atentatu i seriji "Sablja"
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
vladimir^
Svako urusavanje pravila igre neke vazne profesije, na kraju dovede do velikih problema... Za korisnike usluga, na kratke staze korisno, na duge vodi u propast...
Podelite komentar
R line
Ovde može samo da mašta da udje a i ako udje moćiće da radi samo sa legalnim taksistima kao i yandex pa ako mu se isplati nek izvoli ...nije Srbin ovca za šišanje.
Podelite komentar