Putnici doplate da njihov prtljag bude prvi ukrcan, a onda po sletanju čame pored trake čekajući kofer kao i svi drugi
Putnici koji avio-kompanijama dodatno plate za "priority" ukrcavanje po dolasku na destinaciju završe u istom krugu oko trake za izdavanje prtljaga, čekajući da se pojavi njihov kofer.
Usluga prioritetnog ukrcavanja predviđa da onaj ko je za nju dao novac bude među prvima pri čekiranju prtljaga i među prvima kod ulaska u avion.
Povlašćeni status gubi se u trenutku sletanja na destinaciju i tada onaj koji je doplatio da bi ga stekao, postaje isti kao i svi ostali putnici, a njegov prtljag istovara se na isti način kao i svi ostali.
Na Aerodromu Nikola Tesla objašnjavaju da postoji mogućnost i prioritetnog izdavanja prtljaga, ali da ta opcija zavisi od avio-kompanija, ne od aerodroma čiji radnici iskrcavaju kofere iz aviona i prevoze ih do izdavanja.
- Među pogodnostima koje avio-kompanije nude putnicima je i usluga prioritetnog preuzimanja predatog prtljaga nakon leta. Prtljag putnika kojima je ova usluga omogućena posebno se obeležava i utovara u prtljažni prostor aviona među poslednjim komadima - objašnjavaju za Telegraf na Aerodromu.
Takav prtljag se nakon sletanja prvi istovaruje i samim tim prvi odvozi u sortirnicu radi izdavanja na pokretnu traku u holu za podizanje predatog prtljaga. Prtljag istovaruju radnici Aerodroma, ali isključivo po pravilima i prioritetima koje definiše avio-kompanija.
Ne samo što oni koji su doplatili prioritetno ukrcavanje nemaju nikakve pogodnosti kod iskrcavanja, već postoje i situacije kad ih neće dobiti ni kod ulaska u avion.
- Način pružanja ove usluge zavisi od aerodroma sa kog poleće avion i najčešće znači poseban šalter za čekiranje. To znači da postoji šansa da se putnici koji su je platili ne ukrcaju pre ostalih, posebno u slučaju u kom ih do ulaska u avion prevozi autobus - objašnjavaju za Telegraf u jednoj avio-kompaniji.
NELOGIČNOSTI I KOD BIZNIS KLASE
Nelogičnosti ima i kod biznis klase u kojoj putnici dobijaju pogodnosti, poput većeg razmaka između sedišta, više prostora za noge, mogućnost obaranja sedišta, kvalitetnijih obroka i mnogih drugih.
Prilikom rezervacije puta za ovu klasu potrebno je izdvojiti veliki novac, ali kada se let približi, a sve karte nisu rasprodate i sedišta u ovoj klasi nude se za manje para.
(Gorica Avalić/g.avalic@telegraf.rs)
Video: Pepeo i garež je sve što je ostalo od dva spaljena automobila na Novom Beogradu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.