Ovo je srpski kanjon Morače: Tu se prekida auto-put, a zbog najmanjeg sudara staje saobraćaj i prave se kilometarske kolone (FOTO)
U Grdeličkoj klisuri, u poslednje dve nedelje, bilo je gotovo nemoguće da se vozi. Zbog najmanje četiri sudara koji su se dogodili, saobraćaj je zaustavljan na nekoliko sati pa su se stvarale kilometarske kolone, jer ovaj deo puta ka Makedoniji ima samo dve trake.
U saobraćajnim nesrećama povređeno je najmanje 20 osoba. Stiče se utisak da je ovim delom puta sad opasnije da se vozi nego Ibarskom magistralom, koja važi za crnu tačku u Srbiji.
Auto-put kojim se vozi do ove klisure prestaje kod Grdelice. Tu počinje put koji ima dve trake. Kad dođe do sudara, u najboljem slučaju bude zatvorena samo jedna traka.
Tad se saobraćaj usmerava na drugu. Stvaraju se ogromne kolone, ali se kola bar kreću.
Najgore je kad se desi sudar zbog kog vozila zauzmu obe trake. Tad se potpuno obustavlja saobraćaj. Vozači satima čekaju da se izvrši uviđaj i da se vozila pomere sa puta, kako bi oni nastavili svoj pravac.
Stvore se kilometarske kolone i potrebni su sati da se saobraćaj normalizuje, a sve zato što postoje samo dve trake.
One vode na auto-put koji se nastavlja posle Vladičinog hana. Ovde je vožnja daleko bezbednija, a ukoliko se dogodi sudar postoje po dve trake, pa saobraćaj ne mora uvek da bude potpuno obustavljen dok traje uviđaj.
Na kom god putu da se nalaze, vozači treba da budu oprezni, da vožnju prilagode uslovima puta i da poštuju saobraćajne propise.
VIDEO: Teška saobraćajna nesreća u Grdeličkoj klisuri
(Ivana Vlajković/i.vlajkovic@telegraf.rs)
Video: Priznala šta joj najteže pada, pa pomenula i partnera: Kaća Živković prvi put o majčinstvu!
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Istina i samo Istina
Za onog koji ume i hoće NEMA PROBLEMA!!! Gospodine ministre Stefanoviću menjajte nesposobne šefove pod hitno i dajte maksimalnu podršku sposobnima. Ne samo za grdeličku klisuru, već za svako kriznu deonicu puta treba napraviti PLAN RADA. Na primer, postavitte dvojicu sposbnih motorista, ako je deonica duga i četvoricu, neka se permanentnu kreću ( štrikaju ) u oba smera naizmenično, bez ograničenja pređene kilometraže. Nasilne vozače da isključuju iz saobreaćaja, ako treba da ih privode DEŽURNOM SUDIJI ZA PREKRŚAJE isto tako teretna vozila i sva dr. vozila koja usporavaju saobraćaj da privremeno isključuju iz saobraćaja na pogodnim mestima. Motoristi bez obzira na postojeće saobraćajne znakove i druga ograničenja mogu formirati kolonu vozila i provući je kroz kritičnu deonicu u vidu pratnje ( NEMA PRETICANJA ). Postavite policajce u civilu ili u uniformi na KRITIČNIM MESTIMA sa kamerama da ih vozači vide. Neka rade sinhronizovano sa motoristima i drugim policajcima, da ne pominjem upotrebu dronova. Napravite emisiju o tome prikazujte je više puta uoči dnevnika-vesti na svim televizijama, itd.itd. Jeste skupo je, ali NAJSKUPLJI SU LJUDSKI ŽIVOTI I SVA DAVANJA KOJA DRŽAVA POSLE IZDVAJA ZA STRADALE I NASTALU MATERIJALNU ŠTETU. Admine molim te objavi moj komentar, ovi nije pametovanje tako sam ja nekad readio.
Podelite komentar
DEKSI
PA KAD SE RADI AUTO PUT 30 GODINA !!
Podelite komentar
Banjo
Grdelicka klisura je vojvodina u odnosu na limsku dolinu, prosao sam stotinama puta i jednu i drugu dolinu, ali kroz limsku ledi se krv, kroz grdelicka sam putovao kao kroz beograd i vojvodinu, bez ikakvih napetosti
Podelite komentar