Ovo je 12 kobnih saobraćajnica u Srbiji: Ibarska magistrala i dalje najveća crna tačka (TABELA NAJOPASNIJIH DEONICA)
Za svega 48 sati na putevima u Srbiji poginulo je čak osmoro ljudi, a crna statistika saobraćajnih nesreća u poslednje dve godie pokazuje da opasne deonice prete širom zemlje.
Od početka godine na saobraćajnicama u Srbiji život je izgubilo 202 ljudi što je za 20 manje nego lane. Samo tokom utorka poginulo je na putevima čak šest osoba, među kojima je i devetogodišnji Aleksa D. u jezivoj tragediji na Divčibarama. Crni niz nastavio se i u sredu kada je bilo dvoje poginulih u saobraćaju.
Vraćali se sa posla i poginuli na Ibarskoj: U stravičnom udesu stradala braća i dve radnice
U saobraćajnoj policiji upozoravaju da je Ibarska magistrala i dalje navjeća crna tačka.
- Najviše stradalih u poslednje dve godine bilo je na deonicama Stepojevac-Lazarevac i Mrčajevci-Kraljevo. Ima mnogo rizičnih saobraćajnica i u Vojvodini među kojima se izdvaja potez od Kljajićeva kod Bačkog Sokolca do Kule. Crna deonica je i obilaznica oko Loznice, od Trbušnice do Banje Koviljače - naglašavaju u policiji.
OPREZ TOKOM LETA
U MUP-u naglašavaju da najviše nesreća preti tokom letnjih meseci.
- Na autoputu Beograd-Niš vozači bi trebalo da ibrate pažnju od petlje Aleksinački rudari do petlje Ražanj - ističu u policiji.
Od 15. juna saobraćajna policija vršiće zato pojačanu kontrolu, sa presretačima i motociklisitima u civilu i uniformi, kako bi se i iskorenila mogćnost da lokalna policija "gleda kroz prste".
STATISTIKA MERODAVNA
Profesor na Saobraćjnom fakultetu Milan Vujanić ističe da statistiku opasnih deonica treba ozbiljno shvatiti.
- Brojke pokazuju da postoji problem na tim deonicama što znači da stručnjaci treba da izađu na teren da utvrde o čemu se radi: nepregledna krivina, klizav put... - objašnjava Vujanić.
On navodi da se plaši da nam povećanje dozvoljene brzine sa 120 na 130 na sat i uvođenje samo novčane kazne za prekoračenje dozvoljene brzine, nažalost, neće doneti smanjenje broja poginulih. On bezbednost se ne povećava željenim tempom.
Crna statistika - broj mrtvih po godinama:
2001. 1275
2002. 854
2003. 868
2004. 960
2005. 843
2006. 911
2007. 968
2008. 905
2009. 809
2010. 660
2011. 731
2012. 688
2013. 650
2014. 536
2015. 599
2016. 607
2017. 579
(Telegraf.rs/Blic)
Video: IN MEMORIAM: Dragan Marković Palma
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Zoran.kraljevo
Znači izgubili smo jedan grad.od jedanajest hiljada ljudi.toje strasno.ginese prvo zbog nonsalantnog ponasanja u vozilu.onaj ko upravlja sa vozilom je glavni krivac za stradanje.opustenost nepoznavanje puta nepostovanje slabijih posebno one putnike sto prevoze.reko bi da vozaci su prvi koji su bahati nevaspitani nekulturni.bezosecajni.svaki dan ih posmatram TOSU DIVLJI LJUDI KOJI DRUGE NE POSTUJU.DA DA SVAKI DAN SAMO IH POSMATRAJTE DOK VOZE DOK STANU DOK PARKIRAJU VOZILO.TOJE STRASNO .
Podelite komentar
Robi
Nije to crna magistrala od sebe, vec od nemarnih vozaca koji nepostuju pravila voznje, voze a na mobitele pricaju, umorni voze, neki i pod gasom, preticu na punoj liniji, auta ima neispravnih sa malo KS, itd.
Podelite komentar
Milos
Gine se a ministarka za saobracaj nista ne preduzima da se nesto uradi na tom delu puta.
Podelite komentar