Srpska kompanija deo evropskog spektakla
Ovog vikenda Beograd je bio u znaku košarke, s obzirom na to da se u našoj prestonici održao Final Four, finale Evrolige. Na tron Evrope ove godine se popela ekipa Real Madrida koja je pobedila turski Fenerbahče rezultatom 85:80, ali osim uživanja u utakmicama, navijači svih evropskih klubova i sami mogli da pokažu košarkaške sposobnosti i to u okviru Fan Zone Evrolige, koja se dešavala na Kalemegdanu.
Ipak, najbolji prijatelj popularnog sportskog takmičenja, ali i oficijelno piće Final Foura, brend VODAVODA na svom štandu na Fan Zoni, ugostio je je mnoge navijače ali i poznate košarkaše.
Prvog dana su svima koji su u IDEA objektima kupovali vodu proteklih mesec dana i dobili greb-greb sreke dodeljene karte za finale F4, a dobro raspoloženje se nastavilo i u subotu kada je štand VODAVODE posetio veliki broj popularnih sportista. Slavni košarkaši Nikola Kalinić, Vasilije Micić, Simon Antonov, potpisivali su flašice VODAVODE za najmlađe navijače i sa puno strpljenja slikali se sa njima.
- Zaista smo srećni što je Euroliga odabrala VODAVODU za svoje oficijelno piće i što smo time postali deo velike košarkaške priče. Za VODAVODU je ovo veliki uspeh, a prisustvo čuvenih sportista, kao i poseta generalnog menadžera Eurolige Đordi Bartomeu i direktora turskog kluba Fenerbahče, Mauricija Gerardinija značajno priznanje da jedan domaći brend može da igra ligu sa najboljim evropskim igračima - istakao je kreator brenda VODAVODA, Vojin Đorđević.
(Telegraf.rs/ PR)
Video: Gužve na hrvatsko-srpskoj granici: Kilometarske kolone
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.