Za koliko vremena morate da prođete određene delove auto-puta i kolike vas kazne očekuju ako budete brži?

 ≫ 
  • 32

Merenje prosečne brzine vožnje na svim deonicama auto-puteva počinje od sutra, a saobraćajna policija počinje da kažnjava sve koji makar i za jedan kilometar prekorače dozvoljenih 120 kilometara na čas.

Saobraćajna policija počinje da kažnjava novi prestup: Udar po džepu papren, a ne postoji način da izbegnete plaćanje

Kamere JP "Puteva Srbije" instalirane su na svim za to predviđenim mestima, a brzina će se meriti na osnovu vremena prolaska od jedne do druge naplatne rampe.

Vozačima sa srpskim tablicama kojima se brzina kojom su se kretali ne uklopi u propisanu, kazna će stići na kućnu adresu, ali će svaki vozač podatak o prosečnoj brzini kojom se kretao moći da vidi na računu na naplatnoj rampi.

S druge strane, strance će saobraćajna policija zaustavljati odmah na naplatnoj rampi, a oni će morati da plate kaznu kod najbližeg sudije za prekršaje.

Vozači neće moći da tako lako, eventualnim zaustavljanjem na sredini deonice - na odmorištu ili benzinskoj stanici - izbegnu kažnjavanje, jer će i broj vozila "presretača" na svim deonicama srpskih auto-puteva biti povećan.

Dozvoljeno vreme prolaska na različitim deonicama autoputa: 

Foto: Telegraf

Kazne za one koji budu vozili brže od dozvoljenog:

Foto: Telegraf

VIDEO: Pogledajte i zbog kojih sve prekršaja generalno mogu da vas kazne:

Daljinac

(Telegraf.rs/Tanjug)

Video: Mup o službenoj palici

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • bole

    26. april 2018 | 11:18

    Ja ne razumem ovu drzavu i ljude koji je vode, ali ne razumem. Svi znamo da ce se povecanje brzine povecati na 130km/h i stvarno ne razumem zasto se to nije odmah napravilo, isto kao sto smo svi znali da cemo morati menjati tablice sa nasim slovima a opet su ih stavili. Ne razumem i ne razumem zasto se ne stavljaju sposobni ljudi na prava mesta i da krenemo napred barem po necemu.

  • Дејан

    26. april 2018 | 11:49

    Постоје два проблема законске и три проблема техничке природе. ЈП Путеви Србије по закону нема право на мерење брзине већ само МУП-Саобраћајна Полиција ЈП Путеви Србије по закону о заштити података немају право да предају податке МУПу - Саобраћајној полицији Усклађеност сатова на наплатним рампама- Колико је мени познато то би требао да води централни сервер да би све наплатне рампе у Србији показивале исто време да би стварно време уласка и и изласка са ауто пута било правилно регистровано, а то ЈП Путеви Србије НЕМА! Радар којим се вржи мерење има отклон у мерењу и дефинише га произвођач, стандардни отклон на мерним уређајима је +/- 2,5% чак и после њихове калибрације (несавршеност склопова и компоненти, као и одступања од идеалних услова мерења) Километар сат у возилу ако показује мању брзину од стварне а бозило је у гаранцији и ви то можете да докажете (рецимо видео записом) доводите и произвођача возила пред суд јер вас је исти довео у заблуду о вашој стварној брзини кретања. Ограничења морају да постоје јер су нам путеви лоши, али морају постојати и толеренције (5% минимум бар за грешку у мерењу радара, као што и већина ЕУ исту има у свом законику) јер сагласно горе наведеном сваки прекршај а поготово онај до 126 км/ч је лако оборив на суду. Ово је чисто отимање пара по принципу АПП. Неко се неће бактати због 3.000 динара да се повлачи по судовима па ће да плати (на тај слој држава највише рачуна), неко ће платити из незнања законске регулативе (једноставно направио је прекршај и мора се), а неко би се упорно тужио са њима и добио спор!

  • Vozač

    26. april 2018 | 10:57

    Povecajte ogranicenje sa 120 na 130km i 10% tolerancuje pa ce biti OK

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA