Baba kupila trambolinu, pa se žalila da joj "bazen pušta na sve strane": HIT primedbe srpskih kupaca
Kol-centri velikih trgovinskih kuća primaju sve žalbe, pohvale, ali i zahteve potrošača. Najčešće su to pitanja o bezbednosti i čuvanju hrane, zahtevi za određene namirnice i položaj određenih artikala.
Stanovnici Trgovišta rade 3,5 meseca za jednu novobeogradsku platu: Evo ko je najplaćeniji u Srbiji
Nekada su se kupci najviše žalili na kvalitet i rok trajanja namirnica, ali danas je, tvrde trgovci, takvih primediba sve manje. Potrošač više ne oprašta takve stvari i teško se vraća u radnje gde je imao takvih problema.
SO U NOVOM PAKOVANJU NIJE SLANA KAO U STAROM
Među primedbama naših potrošača često se nađu i zanimljivi i neočekivani zahtevi! Tako se kupac tramboline žalio da mu curi bazen, a drugi da mu so u novom pakovanju nije slana kao nekad.
Bez obzira na njegove zamerke i žalbe, potrošač je uvek u pravu. Trgovci kažu da im je posao da ga saslušaju, čak i ako ne mogu da udovolje njegovim potrebama. Jer, ponekad se i pored dobre volje, zahtevima kupaca ne može izaći u susret. Među primedbama potrošača, koje prikupljaju naši trgovci, često se nađu zanimljivi prohtevi. Mnogi nemaju nikakve veze sa trgovinom.
Danas potrošači traže da radnja bude dobro snabdevena, da može da bira među proizvođačima, da raspon cena bude toliki da se može uklopiti u njegov budžet, kao i da ima povoljne uslove plaćanja. Čistoća se odavno podrazumeva.
- Imamo zanimljive zahteve. Desilo se da je jedan proizvođač soli promenio izgled pakovanja, a kupac nam se žalio da takva so nije slana kao u starom pakovanju. Jedna Beograđanka nam je skuvala kafu i u šoljici donela da bismo potvrdili njene sumnje da kafa koju je kupila nije istog kvaliteta. Reč je o renomiranom proizvođaču, koji je redizajnirao pakovanje - pričaju trgovci.
BABA KUPILA TRAMBOLINU, PA ZVALA DA JOJ BAZEN PUŠTA NA SVE STRANE
Kada je zaposlena u kol-centru jedne trgovinske kuće primila žalbu sugrađanke da joj bazen koji je nedavno kupila curi na sve strane, uputila je na radnju gde je bazen i kupila. Savetovala je kupca da obavezno ponese račun, kao dokaz da je bazen kupila u njihovoj prodavnici. Ispostavilo se, međutim, da nije bio bazen u pitanju, već - trambolina.
MLADIĆ ZVAO KOL-CENTAR JER SE ZALJUBIO U KASIRKU
- Jedan od najsimpatičnijih zahteva bila je molba jednog mladića. Tražio je broj telefona jedne kasirke u koju se zaljubio. Opisao je devojku i rekao u kojoj smeni radi, kao i adresu prodavnice u kojoj radi. Govorio je da mu je telefonom lakše da joj priđe. Jedino smo mogli da ga uputimo da simpatiji, ipak, priđe lično - rekli su u kol-centru.
Jednom potrošaču nije teško da se na dva meseca žali na poštanski broj određenih trgovina. Prigovarao je da nisu najprecizniji poštanski brojevi radnji na pojedinim opštinama, pa tako samo zbunjuju kupce.
- Nekima ne odgovara temperatura u radnji. Nekome je suviše hladno, a ista temperatura nekima potpuno odgovara. Takođe, žale se i na muziku koju puštamo, jer navodno ne odgovara ambijentu, ili im smeta područje odakle stiže određena muzika - ispričali su trgovci.
(Telegraf.rs/Večernje novosti)
Video: Željka Bojić je jedna od njih, ona čeka na transplantaciju jetre i ima samo jednu poruku
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Mimi
Zašto ne pričaju o opravdanim zalbama i primedbama.
Podelite komentar