MAPA FERARIJA U SRBIJI: Gde se najviše voze, koliko ih ima i gde su bili najveći udesi

  • 33

Simbol brzine i luksuza -  "ferari", danas u Srbiji, bar prema zvaničnih informacijama, ima 15 osoba, i to samo u tri grada u našoj zemlji. 

Moćni crveni DIABLO, simbol beogradskog podzemlja: Gde su sada automobili žestokih momaka devedesetih (FOTO)

ŠTA SVE MOŽEŠ U BEOGRADU KAD IMAŠ BESAN FERARI: Da parkiraš gde hoćeš, na primer! (FOTO)

Zvanični podaci Ministarstva unutrašnjih poslova (MUP) kažu da je u našoj zemlji registrovano ovakvih 15 automobila, kojima su još 90-tih žestoki momci dokazivali svoj status.

Najviše ih je, očekivano, registrovano u Beogradu.  

- U jedinstveni registar vozila upisano je ukupno 15 vozila marke "ferari“. Najviše je registrovano u Beogradu - 10, tri su registrovana u Novom Sadu, a dva u Nišu - navode za Telegraf.rs u MUP-u Srbije.

Za polovan, dobro očuvan "ferari" danas je potrebno iskeširati minimum 75.000 evra, dok je cena novih modela i do 1,5 milion evra.

Foto: AMSS

S tim u vezi, kako da te duša ne zaboli kada vidiš da je neko slupao "ferari" vredan 200.000 evra, kao što je to prošle godine na auto-putu E75 u smeru ka Novom Sadu učinio vozač modela "kalifornija", kada se zakucao u bankinu.  U jednom takvom vozilu, pre šest godina muškarac i devojka izgubili su život kada je "ferari" kod Svilajnca sleteo s puta.

Ruku na srce, mnogo više se ljudi iznerviraju, kada u centru grada vide nepropisno parkiran "ferari", koji, pritom, niko ne kažnjava, što nije slučaj sa drugim vozilima.

Istine radi, ovaj automobil, mnogima je želja. Uprkos tome, u poslednjih pet godina broj registrovanih "ferarija" u Srbiji nije povećan.

- Godine 2012. u jedinstveni registar vozila upisano je ukupno 11 vozila te marke, 2013. registrovano je 13, 2014. i 2015. po 16, tri manje ih je registrovano u 2016, a ove godine je u registar upisano 15 vozila - kažu u MUP-u za naš portal i dodaju da su za registraciju ovog automobila neophodna dokumenta kao i za sve ostale:

Foto:Facebook/Ivan Okanović Parking servis

- Dokazi i isprave koje se prilažu u upravnom postuku registracije vozila u Srbiji propisani su odredbama Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima i Pravilnika o registraciji motornih i priključnih vozila, i isti su za sva motorna i priključna vozila nezavisno od marke vozila.

Kada je prvi "ferari" registrovan u Srbiji teško je naći podatak. U MUP-u podsećaju da je firma "Ferari“ osnovana 1929. godine, da je sa proizvodnjom putničkih automobila počela 1946, a da je najstariji registrovan "ferari“ proizveden 1978. godine. 

Oglasi su, inače, puni ovog automobila. Da li su vlasnici nezadovoljni, ili su ih, što bi naš narod rekao "izgustirali", ili im je, pak, tepško da ih voze našim putevima, pitanje je... Uglavnom, samo na jednom od sajtova za prodaju polovnih automobila prodaju tri "ferarija" u Beogradu, i po jedan u Novom Sadu i Vlasotincu.  

Foto: Pixabay

Naš najpoznatiji automobilista Andrej Kulundžić, sa druge strane, kaže da se "ferari" u našoj zemlji može voziti kao u bilo kojoj drugoj, odnosno da mu ne smetaju krivine i brdovita područja. 

- "Ferari", kao i svaki drugi automobil, može da se vozi bilo gde. Kod nas, konkretno, problem u vožnji ovog automobila mogu biti neravni putevi, jer se on mnogo bolje ponaša na idealno ravnim putevima bez obzira na to da li su oni krivudavi, vode uzbrdo pa nizbrdo... Rupe su, zapravo, problematične - primećuje Kulundžić.

Ferrari 166 Inter. Foto: Wikimedia Commons/Rex Gray

"Ferari" je italijanski proizvođač luksuznih sportskih automobila sa sedištem u Maranelu. Osnovao ga je Enco Ferari 1929. godine, kao Skuderija Ferari. Pre ulaska u proizvodnju uličnih automobila kao Ferrari 1947. godine, kompanija je sponzorisala vozače i proizvođače trkačkih automobila.

Foto: Facebook/Andrija Cupkovic

Ova kompanija, koja se prošle godine odvojila od matične kompanije "Fijat Krajslera", saopštila je pre nekoliko dana da je u drugom kvartalu ove godine zabeležila veću dobit za 39 odsto u odnosu na isti period prošle godine, i da je za ta tri meseca ostvarila neto dobit 136 miliona evra.

Prošle godine "Ferari" je isporučio oko 8.400 automobila.

(Lj. R. - lj.racic@telegraf.rs)

Video: Željka Bojić je jedna od njih, ona čeka na transplantaciju jetre i ima samo jednu poruku

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Ivan

    15. avgust 2017 | 20:19

    Nov ferrari i za 200.000 a za 1.5 milion dobijate najjace modele unikate koji se proizvedu 10-20 u celom svetu a takav nece doci u Srbiju

  • X

    15. avgust 2017 | 20:30

    Није ферари ако није црвени.

  • SRBin bre

    15. avgust 2017 | 22:14

    Moj je isti takav samo Yugo

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA