Digital elita na ovogodišnjoj Digital Day konferenciji (FOTO)
Signal novog vremena će se širiti iz Jugoslovenskog dramskog pozorišta kroz inspirativna predavanja, dinamične panele i razmenu ideja sa vrsnim, regionalnim i svetskim stručnjacima.
Sa pozorišne bine će se posetiocima, pored već najavljenih Ane Anđelić, Briana Morrissey-a, Chapin Clark-a i drugih, obratiti i Fredrik Carlström, Branislav Perić, Olly Osborne…
Predsednik borda direktora IAB Europe, Constantine Kamaras, će svečano otvoriti ovogodišnji Digital Day, najznačajniju i najprestižniju digital konferenciju regiona, koju organizuje upravo srpski ogranak IAB-a.
Fredrik Carlström, osnivač i kreativni direktor C&CO će se na ovogodišnjoj konferenciji baviti pitanjem: "How digital is dismantling the importance of the brand and what it means to companies, publishers and agencies?"
![](https://xdn.tf.rs/2018/04/20/fredrik-carlstrom1-830x0.jpg)
Prema Frederikovim rečima, prošlo je vreme sezonskih kampanja čiji je cilj građenje brenda. Kompanije sada moraju da počnu da se bave aktivnom komunikacijom proizvoda, usluga, prodajom i marketingom u isto vreme, a neretko i da reaguju u realnom vremenu. Frederik iza sebe ima impozantno konsultantsko iskustvo u saradnji s brendovima kao što su Bloomberg, Ikea, Volvo, Estée Lauder, MoMA, a posebno zanimljiva stavka jeste saradnja sa Belom kućom, za vreme mandata predsednika Baraka Obame.
Branislav Perić će na Digital Day-u držati predavanje pod nazivom "The rise of precision advertising and the fall of good old carpet bombing" u okviru kog će biti reči o važnosti date, kroz poznatu tvrdnju da će u budućnosti "data biti skuplja od novca".
Vaše mišljenje o ovoj prognozi za budućnost, možete izneti u JDP-u, 8. i 9. maja, a poslednji kontigent karata je u prodaji i čeka vas na ovom linku. Inače, Branislav dolazi iz Pariza gde je na čelu WITH digital orchestration, konsultantske agencije sa bazama u Parizu i Madridu. Sa svojim dvadesetčetvoročlanim timom svakodnevno se trudi da bude u toku sa najnovijim promenama i trendovima na tržištu, uz globalne klijente kao što su Danone, L’Oréal, Bel i LVMH.
![](https://xdn.tf.rs/2018/04/20/branislav-peric-830x0.jpg)
Steve Dool, bivši urednik Complex magazina i brend konsultant, u Beograd stiže iz dinamičnog Londona.
On će publici u JDP-u govoriti na temu "Too Much of a New Thing: When the Chase for What’s Next Dilutes Your Brand?" gde će se baviti pitanjima kao što su: "Da li je sve novo i efikasno? Da li je bolje uvek biti drugačiji ili graditi brend kroz dugoročno strateško planiranje?"
Steve ima bogato novinarsko i uredničko iskustvo, kroz rad sa medijima kao što su The New York Times, CNN Style, GQ, Fashionista, Vanity Fair, Esquire i Garage, pored već spomenute pozicije urednika u Complex-u. Fokus mu je uglavnom na umetnosti, dizajnu i modi, kao i na koje načine ove industrije reaguju na svakodnevne promene u svetu.
![](https://xdn.tf.rs/2018/04/20/steve-dool-830x0.jpg)
Digital Day 2018 će biti jači i za predavanje marketing direktora u kompaniji VICE, Olly Osborne-a koji takođe stiže iz Londona.
Fokus njegovih interesovanja je kocipiran uglavnom oko praćenja rasta internacionalne publike, strategije društvenih mreža i brend marketinga. Olly radi rame uz rame sa internacionalnim timovima VICE-a kako bi urednički i video sadržaji koje proizvode i distribuiraju na VICE digitalnim platformamam, imali maksimalan reach i engagement.
![](https://xdn.tf.rs/2018/04/20/olly-osborne1-830x0.jpg)
Pored već najavljenih predavanja, posetioci će u sklopu konferencije moći da poslušaju i više dinamičnih panela, kao i da učestvuju u poučnim radionicama. Poslednji kontigent karata je u prodaji, a svoju ulaznicu možete obezbediti na sajtu konferencije digitalday.rs.
Vidimo se u JDP-u, 8. i 9. maja na najuzbudljivijoj razmeni ideja i znanja digital profesionalaca!
(Telegraf.rs/ PR)
Video: Đurić: Nisam verovao da će folk postati zvanična kultura u Srbiji
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.