Da budemo brendirani kao Hrvati: Istok Pavlović oduševljen predlogom nove zastave Srbije

  • 24

Odavno se nečiji "hobi" ili "sobna ideja" nije ovako komentarisala.

Kako god, na predlog jednog grafičkog entuzijaste koji je pokušao da izađe sa idejom o "potrebnoj" promeni vizuelnog identiteta Srbije, suočili smo se sa snažnom reakcijom čitalaca o rešenjima zastave i grba Srbije.

>>> Mrki medved i beloglavi sup na novčanicama od 50 i 100 dinara (FOTO)

Naravno da predlog individualca o ovim vizuelnim promenama neće biti ozbiljnije razmatrane, zanimljivo deluje kako vi reagujete. Ovo su neke od reakcija:

- Konačno. Obavezno promeniti trobojku. Ima previše država sa sličnim kombinacijama triju boja bela crvena plava.

- Umetničke slobode ne treba sputavati, ali promenu zastave i grba treba zabraniti.

- Uništiti identitet, napraviti nešto bezlično i naravno gde sme da podseća na rusku zastavu. Sve pod izgovorom, moderno i osveženo. Idi promeni Amerkancima ili Britancima zastavu. Šta sve neću da pročitam.

Više komentara čitalaca možete pročitati ovde.

Zanimljivo, ako ste detaljnije čitali komentare na našem portalu možete da vidite da se toliko lično ide u prepucavanju, da se pominju i promena sopstvenih supruga. Valjda da bi sve bilo slikovitije i jasnije kada ostavljamo svoje stavove.

Na ovo (mislimo na zastavu) nisu ostali imuni ni neki poznati. Među prvima je reagovao Istok Pavlović, bloger i kolumnista, specijalizovan za internet marketing.

Foto: Vladan Pavlović

Često zna da podeli sa pratiocima na Fejsbuku (prati ga 33,900 ljudi) savete iz reklamiranja, da komentariše online trendove... Nije se libio da ostavi i komentar na osnovu ovog predloga za promenu zastave, takođe izazavši različite komentare. Kad kažemo različite onda pomislimo toliko zasebne, da su se pojedini i pošteno posvađali ispod njegovog statusa, koji prenosimo u celosti.

"Fenomenalan predlog redizajna identiteta Srbije.

Oduvek sam govorio da Hrvati imaju izuzetno dobar vizuelni identitet, jer šahovnica je grafički neverovatno unikatna i upečatljiva - ima veoma jak potencijal za brendiranje i apliciranje na sve moguće načine, njihova zastava iskače u moru drugih, kao i npr makedonska.

Sa druge strane, trenutni identitet Srbije je jako težak za komuniciranje sa strane brendinga - generičke panslovenske boje i prekomplikovani grb, koji samo Srbi mogu da zapamte i prepoznaju, još jedan u moru drugih grbova (takozvani "brand fadeout" efekat).

Ovakav identitet recimo ima potencijal kao hrvatska šahovnica - da se ističe u moru drugih istih zastava, i da može da se primeni na 1000 kreativnih načina i varijacija.

Otvorio bi prostor za mnogo lakše brendiranje države Srbije širom sveta."

Dakle, 5 rečenica vrlo efektnih, provokativnih, bez mnogo okolišanja. Vredne i vašeg komentara. Ipak je ovo priznali ili ne, posledna dva dana tema o kojoj se možda i najviše priča.

(Telegraf.rs)

Video: Da li je manje štetno ako pijemo piće "bez šećera" i zašto je plastika za jednokratnu upotrebu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA