11. Weekend Media Festival: Svi izazovi za brendove, potrošače i tržište oglašavanja u doba veštačke inteligencije

  • 0

Veštačka inteligencija otvorila je novi svet brendovima koji pomoću te tehnologije mogu da nauče mnogo o preferencijama korisnika i mogu da im preporuče sadržaje krojene prema njihovom ukusu. Jedan od takvih primera je Netflix čije su preporuke filmova i serija jedan od načina podsticanja korisnika da nastave s korištenjem tog servisa.

Prate i njihovo ponašanje pa pametni algoritmi grade bazu onoga što gledaoci žele, ne prepuštajući odluke samo genijalnim rediteljima.

O prednostima, ali i izazovima upotrebe veštačke inteligencije u marketingu na 11. Weekend Media Festivalu u Rovinju govoriće Jason Jercinovic, globalni voditelj marketinških inovacija u renomiranoj američkoj agenciji Havas u New Yorku. Jason Jercinovic je vizionarski digitalni marketar s više od dvadeset godina iskustva u tehnologijama, oglašavanju i marketingu, od rada sa start-upima do vodećih svetskih brandova.

Jedan je od globalnih predvodnika kada je reč o primeni veštačke inteligencije u marketingu. U Havasu je kao globalni šef za marketinške inovacije zadužen za nove AI i CX poslovne jedinice (Havas Cognitive). U svom radu koristi znanja iz područja veštačke inteligencije, analize podataka, tehnologije, biznis strategija i dizajna.

Foto: Promo

Veštačka inteligencija ulazi u sve pore života pa tako i u oglašavanje. Jedan od primera su chatbotovi, sve popularnija tema u svetu digitalnog marketinga koji implementirani u platforme za komunikaciju i messaging aplikacije, služe za razgovor između brenda i korisnika. Iako takva inovativna rešenja mogu značajno poboljšati naše živote, ovaj poznati stručnjak s razlogom postavlja pitanje kako biti siguran da se koriste u prave svrhe?

Letos je Facebook morao da ugasi program veštačke inteligencije nakon što su dva bota razvili svoj jezik koji ljudi više nisu mogli da razumeju, a poznati su i slučajevi u kojima su se botovi koristili rasističkim komentarima. Jason Jercinovic se stoga zalaže za stvaranje etičkog kodeksa koji bi ograničio korištenje veštačke inteligencije u marketingu te osigurao transparentnost i poverenje. Na svom predavanju u sklopu Weekenda, pokušaće da odredi granicu koju oglašivači baš nikada ne bi smeli da pređu.

Najveći regionalni komunikacijski festival održava se od 20. do 23. septembra na poznatoj lokaciji u staroj fabrici duvana u Rovinju, a ovogodišnji partneri su Francuska i Nemačka. Svi marketari svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regionu i ovoga će puta predstaviti najvažnija digitalna nagrada SoMo Borac.

(Telegraf.rs/ PR)

Video: Ogromne gužve na granici sa Hrvatskom: Kilometarske kolone

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA