Weekend predstavlja urbani Pariz i Berlin: Dva najuzbudljivija grada u Evropi nastala su na različitim kulturama
Partneri ovogodišnjeg Weekend Media Festivala su Nemačka i Francuska čiji predavači će nas kroz panele, izložbu i muziku provesti kroz savremenu kulturu svojih najpoznatijih gradova.
Krenule su pripreme za 11. Weekend Media Festival koji je zakoračio u svoju drugu deceniju. Ove godine se najveći regionalni komunikacijski festival održava od 20. do 23. septembra, a svima dobro poznata lokacija, bivša fabrika duvana u Rovinju, biće u znaku urbanog Pariza i Berlina. Partneri ovogodišnjeg Weekend Media Festivala tako su Francuska i Nemačka, vodeće europske gospodarske sile, ali i prestonice multikulturalnosti, umetnika, intelektualaca i inovatora.
Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala istakao je: "Pariz i Berlin uspeli su da iskoriste svoje raznolikosti koje su ključni uslov njihove dinamičnosti i stalne obnove. Upravo nam je taj suživot naizgled nespojivih ideja poslužio kao inspiracija za ovogodišnji 11. Weekend."
Deo programa ovogodišnjeg Weekenda biće posvećen gostima iz Nemačke i Francuske koji će zajedničkim učestvovanjem na Weekendu predstaviti ujedinjenost i isprepletenost Evrope. Kroz predavanja i panele upoznaće nas s najboljim marketinškim, medijskim i poslovnim praksama svojih zemalja, a u popratnom programu provešće nas kroz savremeni Berlin i Pariz.
Izložbom i muzikom zaviri ćemo u život modernog bon vivanta, pronaći pariški šarm u najsavremenijim izumima i saznati kako u Berlinu koegzistiraju pankeri i poslovni ljudi, zarđali bicikli i luksuzni nemački automobili, cenjeni slikari i grafiteri – i svi se osećaju dobrodošlo.
- Berlin i Pariz su oduvek poznati kao gradovi slobode za ljude čija posebnost i način razmišljanja izlaze iz društveno zadatih okvira. Upravo takve ljude, vizionare naše industrije, trudimo se da okupimo na Weekendu. Zato nam je jako drago da su nam ove godine partneri države i gradovi koji podstiču različitosti i kreativno razmišljanje. Sigurno ćemo imati dosta toga da naučimo jedni od drugih - rekao je Nikola Vrdoljak, direktor programa Weekend Media Festivala.
Pripreme za 11. Weekend Media Festival su u punom jeku. Early bird kotizacije već su u prodaji i do 1. maja mogu se kupiti po izuzetno povoljnoj ceni od 1.200 kuna. Svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regionu predstaviće najvažnija digitalna nagrada, SoMo Borac.
Osim po konstruktivnim, a ponekad i provokativnim raspravama o trendovima u komunikacijskoj industriji, Weekend je poznat i po najboljim zabavama. I ove godine nas očekuje raznovrstan muzički program i druženja do dugo u noć.
(Telegraf.rs/ PR)
Video: Pepeo i garež je sve što je ostalo od dva spaljena automobila na Novom Beogradu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.