Šta Tramp i Twitter imaju sa Danima komunikacija?
Globalni kreativni direktor Twittera i direktor digitalnih medija Trampove predsedničke kampanje prvi su potvrđeni govornici ovogodišnjih Dana komunikacija.
Jayanta Jenkins, globalni kreativni direktor Twittera ima najvišu kreativnu poziciju u kompaniji. Njegovu poslovnu filozofiju struka prepoznaje na najvećim svetskim festivalima poput Cannesa na kojem je 2017. osvojio Grand Prix.
Brad Parscale, direktor digitalnih medija predsedničke kampanje Donalda J. Trampa, otkriće nam kako su real time data i social response privukli glasove neodlučnih birača, ključnih za Trampovu pobedu.
Prijavite se – ove godine će biti najjače do sada! Preko pola smeštajnih kapaciteta u Loneu već je rasprodano pa zato požurite sa prijavom! Ranom prijavom do 13. februara možete uštedeti i do 1000 kn po osobi za učešće. Za više informacija posetite oficijalnu stranicu festivala na www.danikomunikacija.com.
(Telegraf.rs/ PR)
Video: Karl: Mi simbolično okupljamo ekipu, prijatelje i medije da još jednom pogledamo film
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.