PIJACA BLIZU TVOG SRCA: Beogradski noćni market po prvi put u Studentskom parku
Da su pijace blizu srca sugrađana, potvrđuje ovogodišnji slogan međunarodne kampanje "Love your local market 2018"- "Close to your heart".
JKP "Gradske pijace" kao članica Svetskog udruženja veletržnica (World Union of Wholesale Markets, WUWM) učestvuje u ovoj međunarodnoj kampanji, kao i ostale pijace u Svetu.
Ova međunarodna kampanja traje od 17. do 31. maja, a Gradske pijace zajedno sa još 4.000 pijaca članica pokreta "Love your local market", tokom ovog perioda ukazaće na očuvanje tradicije i kulture, na značaj zdrave i bezbedne hrane i promovisaće pijace kao turističke simbole.
Centralna manifestacija Gradskih pijaca biće obleležena 25. i 26. maja, organizacijom Beogradskog noćnog marketa u Studentskom parku gde je davne 1824. godine osnovana prva pijaca, Sv. Andreje, u narodu poznatija kao Velika pijaca. Na mestu gde je počela istorija dobre kupovine i kvalitetnih proizvoda u Beogradu.
U znak sećanja na ovu pijacu, okupiće se šampioni pijaca, sa zdravim i svežim proizvodima, dizajneri, zanatlije, umetnici, i baš na ovoj lokaciji probuditi sliku zaboravljene prošlosti. Ovaj "vremeplov" sigurno će privući veliki broj posetilaca, koji će kroz raznovrsnu ponudu izlagača, pažljivo osmišljen program i predstavljanje institucija kulture našeg grada i zemlje, moći da dožive i osete jedan deo istorije.
Beogradski noćni market organizuju JKP "Gradske pijace" i "Redesign" d.o.o, uz podršku Grada Beograda.
(Telegraf.rs/ PR)
Video: Gori automobil u blizini Slavonskog Broda: Vatra "progutala" vozilo
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.