Mark Zakerberg napokon otkrio kako tačno Facebook zarađuje od naših podataka

 
 ≫ 
  • 0

Istina je malo drugačija nego što većina misli

U slučaju da niste pratili svih 5 sati saslušanja Marka Zakerberga zbog curenja ličnih podataka korisnika, tvorac Facebooka je u jednom trenutku otkrio kako tačno društvena mreža zarađuje novac...a mi vam sve prenosimo u celosti.

SVETSKI SKANDAL DRMA FACEBOOK: Podaci korisnika cure na sve strane, kompanija na berzi izgubila ogroman novac (VIDEO)

Zakerberg je u svom izlaganju dao fascinantan uvid u to kako Facebook masivne baze podataka o svojim korisnicima pretvara u novac.

Foto: Pixabay.com/Facebook se na sve načine trudi da se izvuče iz nevolja

- Postoji velika zabluda u vezi sa Facebookom, a to je da mi prodajemo podatke oglašivačima. A mi im ne prodajemo podatke. Mi ne prodajemo podatke nikome, izjavio je.

I to je istina. Facebook zarađuje novac kroz reklame. Facebook ne daje podatke oglašivačima, već radi sav posao umesto njih.

Foto: Pixabay.com/Evo kako Facebook naše podatke pretvara u novac

- Mi dozvoljavamo oglašivačima da nam kažu do koga žele da stigne njihova reklama, a onda ih mi plasiramo ljudima. Ako nam dođe oglašivač i kaže da oni prodaju opremu za skijanje i žele da prodaju skije ženama, onda mi znamo kome je potrebno da pokazujemo reklamu. Ljudi koji dele sadržaj povezan sa skijanjem ili su rekli da ih to zanima, ili su podelili da su žena - to su ljudi koji će videti reklamu, a pritom nikakvi podaci ne idu oglašivačima, objašnjava Zakerberg.

Ipak, uprkos svemu, Facebook se i dalje oslanja na naše podatke kako bi zarađivao novac - samo ne na način na koji mnogi misle.

VIDEO: Kako zaštititi profil na Fejsbuku

Daljinac

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA