Ovo su sve stvari koje Facebook zna o vama - a ne znaju ih ni vaši najbliži
Društvene mreže imaju na stotine miliona korisnika i znaju o njima, pa, skoro sve
Izgleda da Facebook zna o nama mnogo više nego što možemo da zamislimo i to je ono što bi trebalo da nas i zabrine i uplaši.
Washington Post je objavio šta je to što društvene mreže znaju o nama i kojim to intimnim podacima raspolažu. Ljudi su zbunjeni načinom na koji Facebook skuplja podatke o njima, ali opet i uplašeni jer ne znaju šta sve o njima zna. Face prati našu aktivnost na mreži i našu lokaciju, ali prati i druge sajtove koje posećujemo.
Sve na šta kliknemo Facebook registruje i sve zna. Evo kojim sve podacima o nama Facebook raspolaže.
1. Lokacija
2. Godine starosti
3. Generacija
4. Pol
5. Jezik
6. Obrazovanje
7. Oblast studija
8. Škola
9. Etnička pripadnost
10. Prihod i vrednost na netu
11. Vlasništvo nad nekretninama i njihova vrednost
12. Vrednost doma
13. Veličina poseda
14. Fotografije doma
15. Godina kada je vaša kuća/zgrada izgrađena
16. Tip nekretnine
17. Koji korisnici imaju godišnjicu u narednih 30 dana
18. Korisnici koji su daleko od porodice i rodnog mesta
19. Korisnici koji su prijatelji sa nekim kome je godišnjica, ko se skoro verio, preselio ili mu se bliži rođendan
20. Korisnici koji su u vezi na daljinu
21. Korisnici koji su u novoj vezi
22. Korisnici koji imaju novi posao
23. Korisnici koji su skoro vereni
24. Korisnici koji su od skoro u braku
25. Korisnici koji su se skoro preselili
26. Korisnici kojima je uskoro rođendan
27. Roditelji
28. Oni koji će uskoro postati roditelji
29. Majke koje su podeljene u tipove (sportistkinja, trendi mama, itd)
30. Korisnici koji su voljni da se bave politikom
31. Konzervativci i liberali
32. Status veze
33. Zaposlenost
34. Industrija
35. Naziv pozicije u poslu
36. Tip kancelarije
37. Interesovanja
38. Korisnici koji poseduju motorna vozila
39. Korisnici koji planiraju kupovinu automobila i marku i model o kome razmišljaju
40. Korisnici koji su kupili delove za automobil ili dodatke u poslednje vreme
41. Korisnici kojima će uskoro trebati auto-delovi
42. Model i proizvođač automobila koji vozite
43. Godina proizvodnje automobila
44. Godina kada je auto kupljen
45. Koliko je novca korisnik spreman da potroši na kupovinu auta
46. Kada korisnik planira da kupi auto
47. Koliko zaposlenih ima kompanija za koju radite
48. Korisnici koji poseduju mali biznis
49. Korisnici koji rade kao menadžeri i direktori
50. Korisnici koji doniraju sredstva u dobrotvorne svrhe (podeljeni u tipove)
51. Operativni sistem koji koristite
52. Korisnici koji igraju igrice
53. Korisnici koji poseduju konzolu za igrice
54. Korisnici koji su kreirali neki događaj na Facebook-u
55. Korisnici koji koriste Facebook Payments
56. Korisnici koji plaćaju iznad proseka preko facebook Payments-a
57. Korisnici koji su administratori na Facebook stranicama
58. Korisnici koji su skoro dodali fotografiju na Facebook-u
59. Internet pretraživač koji koristite
60. E-mail servis koji koristite
61. Nova/stara tehnologija koju koristite
62. Iseljenici podeljeni u kategorije u zavisnosti od zemlje iz koje dolaze
63. Korisnici koji imaju otvoren račun u banci
64. Korisnici koji su investitori podeljeni u tipove investicija
65. Broj rata kredita
66. Korisnici koji aktivno koriste kreditnu karticu
67. Tip kreditne kartice
68. Korisnici koji imaju debitnu karticu
69. Korisnici koji imaju ograničena sredstva na kreditnoj kartici
70. Korisnici koji slušaju radio
71. Omiljeni TV program
72. Korisnici koji koriste mobilni telefon podeljeni u tipove prema modelu telefona koji poseduju, piše birminghammail.co.uk
73. Tip internet konekcije koju korisnik ima
74. Korisnici koji su skoro kupili tablet ili telefon
75. Korisnici koji pristupaju Internetu preko smartfona i tableta
76. Korisnici koji imaju kupone
77. Tip odeće koju korisnik kupuje
78. Vreme u godini kada korisnik najviše kupuje odeću
79. Korisnici koji su ozbiljni kupci piva, vina i sokova
80. Korisnici koji kupuju namirnice i vrste namirnica koje kupuju
81. Korisnici koji kupuju proizvode za negu tela
82. Korisnici koji kupuju lekove za alergiju, kašalj, prehladu, sredstva protiv bolova i druge lekove za koje im ne treba recept
83. Korisnici koji troše novac na stvari za kuću
84. Korisnici koji troše novac na proizvode za decu, kućne ljubimce i koje rase ljubimaca
85. Korisnici čija kuća je veći potrošač od prosečnih
86. Korisnici koji često kupuju online
87. Tip restorana u kome korisnici jedu
88. Tipovi radnji u kojima korisnici kupuju
89. Korisnici koji rado prihvataju ponude kompanija koje nude auto osiguranja, više obrazovanje, pripejd debitne kartice i satelitsku televiziju
90. Koliko korisnici žive u trenutnom domu
91. Korisnici koji će se uskoro preseliti
92. Korisnici koji su zainteresovani za Olimpijske igre, fudbal, kriket ili Ramazan
93. Korisnici koji često putuju, što zbog posla što zbog zadovoljstva
94. Korisnici koji putuju do posla
95. Tip odmora na koji korisnici odlaze
96. Korisnici koji su se skoro vratili sa putovanja
97. Korisnici koji su skoro koristili neku aplikaciju za putovanja
98. Korisnici koji učestvuju u "timeshare-u"
(Telegraf.rs/M.K.)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
DARKO 100%
Sami pali sami se ubili,nije facebook nista kriv, to vam je isto kao kad sakrijete velike pare i pricate svakom na kom mestu drzite,i kad vas pokradu cudite se kako su uspeli naci💻
Podelite komentar
Ja
A sta ako nemamo fb
Podelite komentar
Urs Zimmermann
A sta cemo mi koji nemamo nalog ha ha
Podelite komentar