Sve stvari koje nikada nećete videti na Facebooku jer su zabranjene
Facebook je nedavno zabranio oglase koji reklamiraju Bitcoin ili bilo koju drugu digitalnu valutu kako bi sa svojih stranica iskorenio prevarante.
Međutim, ovo nije jedina zabrana za reklame.
Pogledajte šta sve još nikada nećete videti na Facebooku:
Duvan
Cigarete, lažne cigarete, nargile i papir za rolanje, Sve je loše.
Droga
Marihuana je legalna u Facebookovoj rodnoj državi Kaliforniji i u još u nekim zemljama na svetu, ali nije dobrodošla na stranicama ove društvene mreže. Kao i sve ostale droge.
Oružje, municija i eksplozivi
Ovo ne treba previše objašnjavati. Ali ako ste i dalje zbunjeni, Facebook je dao više nego jasan primer rečenice koju ne smete da koristite u svom oglasu: "Jeftino oružje: Kupite odmah!"
Proizvodi i servisi za odrasle
Oglasi koji promovišu "planiranje porodice i kontracepciju" su ok. Oni koji promovišu "seksualno zadovoljstvo", nisu.
U redu: "Kupite naše kondome za bezbedan seks".
Nije u redu: Kupite naše seks igračke kako biste uživali u seksu".
Sadržaj za odrasle
Atraktivni ljudi koji na sebi nemaju puno odeće, a reklamiraju bicikle ili posteljinu su sasvim prihvatljivi. ALi drugi atraktivni ljudi koji ne nose puno odeće nisu.
Senzacionalistički sadržaj
Ništa što sadrži "šokantan, senzacionalistički ili nasilan" sadržaj nije dozvoljeno.
Lažni sadržaj
"Naučite kako da smršate" je sasvim u redu. "3 šokantna saveta koji će vam pomoći da se rešite svih kilograma viška" - nije u redu.
Kontroverzni sadržaj
Ništa što "zloupotrebljava politička ili društvena pitanja radi komercijalne dobiti" nije dozvoljeno.
Oprema za nadzor
Na Facebooku nisu dozvoljene "kamere za špijuniranje, lokatori mobilnih uređaja ili skrivena oprema za nadzor".
Gramatika i psovke
Oglasi ne smeju da sadrže psovke ili ružne reči, kao ni lošu gramatiku.
Nepostojeća funkcionalnost
Ne možete da se pretvarate da je vaš oglas zapravo video jer ste na sliku stavili dugme za plej.
Lično zdravlje
Facebook nema problema sa oglasima koji promovišu zdravlje, ali samo do određene granice.
"Reklame ne smeju da stvaraju negativnu sliku ljudi o svom telu ili zdravlju kako bi promovisale dijetu, gubitak kilograma ili bilo koji drugi proizvod povezan sa zdravljem".
(Telegraf.rs/U. Jelić - u.jelic@telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Dača
A sve se to vrti na face..
Podelite komentar
stvarno?
Kako se otvara nalog na FB? Jesam li ja sad glup shto ovo pita?
Podelite komentar