Internet-marketing: Programi koji će vam sačuvati posao

  • 1

Google Keyword Planner

Ukoliko pokušavate da napravite kvalitetan plan komunikacije za klijenta i da povećate broj poseta ka njegovom sajtu, sigurno ćete se prvo okrenuti Guglu. Vaš prvi poriv biće da istražite šta je to što ljudi najčešće pretražuju u vezi sa tim brendom i kako da se pozicionirate na što višem mestu na listi rezultata.

Kako ne biste sami kucali upite u polje za pretragu, učinite to kao profesionalac – koristite keyword planner, koji će vam automatski izlistati koji pojmovi, fraze i upiti su najčešći kada je reč o istraživanju teme kojom se vaš brend bavi. Isprobajte ovaj alat i bićete oduševljeni njegovim mogućnostima.

SpyFu

Ono što je zanimljivo svim oglašivačima jesu softveri koji prate svaki korak vaše konkurencije. Slično kao i keyword planner i spyFu vam takođe nudi odgovor na pitanje šta vaša ciljna grupa pretražuje.

Međutim, korak dalje koji pravi ovaj alat jeste detaljna pretraga svih podataka o vašoj konkurenciji, odnosno, obaveštenje o tome gde su se sve, u kom kontekstu i kom obliku pojavili na internetu u prethodnih 11 godina. Drugim rečima, imaćete apsolutni uvid u faktore koji su uticali na rast i pad prodaje kod vaših „suparnika”. Ove informacije vam mogu biti od ključnog značaja za postavljanje sopstvene strategije.

Pixlr

Kada nemate dizajnera pri ruci, niste vični Photoshopu, a morate da dizajnerski posao završite hitno, iskoristite Pixlr. Ovaj program možete da pokrenete sa bilo kog računara ili čak i onlajn, ukoliko vam to više odgovara. Ne morate čak ni da pravite nalog, već potpuno besplatno možete da uređujete i fotografije ili da kreirate jednostavniji dizajn koji vam je potreban za post na Fejsbuku (Facebook) ili za bilo koju drugu namenu.

Ovaj program takođe možete da instalirate i na svoj telefon, u vidu aplikacije, tako da ćete u svakom trenutku imati dizajnersku podršku.

HootSuite

Ukoliko se bavite marketingom na internetu, sigurno imate naloge na većini društvenih mreža.

Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, LinkedIn – nekada previše vremena potrošite samo dok se ulogujete na svaki od ovih naloga. Hootsuite vam rešava taj problem u dva klika jer vam na jednom mestu nudi sve vaše naloge, pruža alate za upravljanje sadržajima i praćenje komunikacije, a uz to, kreira izveštaje koje možete da tumačite radi daljeg prilagođavanja komunikacije.

Naučite kako

Da biste mogli da iskoristite sve ove alate, neophodno je da imate dobru osnovu, da poznajete alate i tehnike samog marketinga, posebno tehnike digitalnih kanala komunikacije. Nećete moći postići da ovladate svim ovim sredstvima na kratkim kursevima. Posvetite obrazovanju barem jednu godinu, uz mentorstvo profesionalaca iz struke, koji će imati odgovore na sva vaša pitanja.

Upišite obuku za internet-marketing i počnite da gradite svoju novu karijeru.

(Telegraf.rs)

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Srb

    12. jul 2018 | 23:40

    Sve sto ste naveli je puno bezbednosnih propusta... tako da ako hocete da budete ozbiljni strucnjaci - knjigu u šake i tako do kraja života. Dok ne zapeče mozak od rada i učenja kao da ništa niste radili

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA