Facebook vas je prevario da mislite da je verifikacija u dva koraka tu zbog vaše bezbednost - pravi razlog je mnogo jeziviji
Jedno od glavnih otkrića jeste to da je Facebook prevario korisnike da misle da je autentifikacija u dva koraka sa brojem telefona tu samo zbog njihove bezbednosti.
Istraživači su želeli da znaju kako su oglasi na platformi toliko precizno targetirani, a čini se da je Facebook napravio poseban "profil iz senke" za svakog korisnika i koji uključuje lične podatke koji su skupljeni na prilično neprimerene načine.
Svaki korisnik koji koirsti autentifikaciju u dva koraka i ostavi broj svog telefona, za svega nekoliko nedelja može da bude targetiran od strane oglašivača.
Takođe, društvena mreža je sakupljala podatke za profil iz senke svaki put kada bi neko uneo neke nove podatke na svoj profil.
Čak su i istraživači bili iznenađeni kada su saznali da su Facebook oglasi koristili podatke koji "nisu direktno bili pruženi od strane korisnika, pa čak ni otkroiveni".
Razlog zašto su vaši podaci toliko važni, pa čak i broj mobilnog telefona, je taj što oglašivači na osnovu njih mogu da biraju kome će njihovi oglasi biti prikazivani, to jest, primkazivaće se samo osobama za koje su utvrdili da postoji velika šansa da će kupiti određeni proizvod.
Ali, ako Facebook ostvaruje veliku zaradu uz pomoć profila iz senke, a ti podaci su dobijeni na sumnjive načine, to već predstavlja veliki problem.
U slučaju da vam sve ovo što ste pročitali smeta, možete da posetite "ad preferences" stranicu na kojoj ćete moći da vidite spisak oglašivača sa kojima ste vršili interakciju, i tako ćete moći da vidite ko ima vaše kontakt podatke.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.