Facebook vas je prevario da mislite da je verifikacija u dva koraka tu zbog vaše bezbednost - pravi razlog je mnogo jeziviji

 ≫ 
  • 0

Jedno od glavnih otkrića jeste to da je Facebook prevario korisnike da misle da je autentifikacija u dva koraka sa brojem telefona tu samo zbog njihove bezbednosti.

Istraživači su želeli da znaju kako su oglasi na platformi toliko precizno targetirani, a čini se da je Facebook napravio poseban "profil iz senke" za svakog korisnika i koji uključuje lične podatke koji su skupljeni na prilično neprimerene načine.

Jedna od najbolje čuvanih tajni u svetu stručnjaka: Ovaj Windows fajl u potpunoj tajnosti skladišti vaše podatke i šifre

Svaki korisnik koji koirsti autentifikaciju u dva koraka i ostavi broj svog telefona, za svega nekoliko nedelja može da bude targetiran od strane oglašivača.

Takođe, društvena mreža je sakupljala podatke za profil iz senke svaki put kada bi neko uneo neke nove podatke na svoj profil.

Foto: PIxabay.com

Čak su i istraživači bili iznenađeni kada su saznali da su Facebook oglasi koristili podatke koji "nisu direktno bili pruženi od strane korisnika, pa čak ni otkroiveni".

Razlog zašto su vaši podaci toliko važni, pa čak i broj mobilnog telefona, je taj što oglašivači na osnovu njih mogu da biraju kome će njihovi oglasi biti prikazivani, to jest, primkazivaće se samo osobama za koje su utvrdili da postoji velika šansa da će kupiti određeni proizvod.

Ali, ako Facebook ostvaruje veliku zaradu uz pomoć profila iz senke, a ti podaci su dobijeni na sumnjive načine, to već predstavlja veliki problem.

U slučaju da vam sve ovo što ste pročitali smeta, možete da posetite "ad preferences" stranicu na kojoj ćete moći da vidite spisak oglašivača sa kojima ste vršili interakciju, i tako ćete moći da vidite ko ima vaše kontakt podatke.

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA