VELIKA POBEDA: Facebook više neće moći da vas prati na ovaj način
U pokušaju da pokaže da iskreno žali zbog curenja podataka, Mark Zakerberg je počeo da uvodi nova pravila kako se ne bi ponovio nedavni skandal kada su procureli podaci 50 miliona korisnika i iskorišćeni za manipulaciju tokom predsedničkih izbora u SAD 2016. godine.
Facebook više neće dozvoljavati targetiranje oglasa na osnovu podataka trećih strana.
Ovo ipak neće sprečiti oglašivače da koriste podatke samog Facebooka kako bi određenim ljudima prikazivali specifične oglase skrojene na osnovu njihovih navika.
Društvena mreža gasi svoj Partner Categories program, koji Facebook opisuje kao način da se ljudi targetiraju na osnovu oflajn ponašanja van Facebooka.
Drugim rečima, treće strane više neće moći da znaju da li imate dom, kupujete auto ili ste lojalni kupac određenog brenda.
VIDEO: Ilon Mask, čovek koji planira da podigne grad na Marsu
(Telegraf.rs)
Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Aleksa
Zaštita podataka je kad niko ne može da vidi tvoje lične podatke bez tvog dopuštenja, kad niko ne može da te označi bez tvog dopuštenja, kad niko ne može da te prati bez tvog dopuštenja, kad niko nema uvid u istoriju tvojih pregleda na bilo kojoj stranici. A ovo, ovo je čista smejurija.
Podelite komentar
Srbija
Ma koji crni facebook
Podelite komentar