VELIKA POBEDA: Facebook više neće moći da vas prati na ovaj način

 ≫ 
  • 2

U pokušaju da pokaže da iskreno žali zbog curenja podataka, Mark Zakerberg je počeo da uvodi nova pravila kako se ne bi ponovio nedavni skandal kada su procureli podaci 50 miliona korisnika i iskorišćeni za manipulaciju tokom predsedničkih izbora u SAD 2016. godine.

SVETSKI SKANDAL DRMA FACEBOOK: Podaci korisnika cure na sve strane, kompanija na berzi izgubila ogroman novac (VIDEO)

Facebook više neće dozvoljavati targetiranje oglasa na osnovu podataka trećih strana.

Foto: Tanjug/AP

Ovo ipak neće sprečiti oglašivače da koriste podatke samog Facebooka kako bi određenim ljudima prikazivali specifične oglase skrojene na osnovu njihovih navika.

Društvena mreža gasi svoj Partner Categories program, koji Facebook opisuje kao način da se ljudi targetiraju na osnovu oflajn ponašanja van Facebooka.

Drugim rečima, treće strane više neće moći da znaju da li imate dom, kupujete auto ili ste lojalni kupac određenog brenda.

VIDEO: Ilon Mask, čovek koji planira da podigne grad na Marsu

Daljinac

(Telegraf.rs)

Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Aleksa

    31. mart 2018 | 17:43

    Zaštita podataka je kad niko ne može da vidi tvoje lične podatke bez tvog dopuštenja, kad niko ne može da te označi bez tvog dopuštenja, kad niko ne može da te prati bez tvog dopuštenja, kad niko nema uvid u istoriju tvojih pregleda na bilo kojoj stranici. A ovo, ovo je čista smejurija.

  • Srbija

    31. mart 2018 | 13:06

    Ma koji crni facebook

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA