![SMS pozivnice venčanje SMS pozivnice venčanje](https://xdn.tf.rs/2024/08/19/sms-pozivnice-670x447.jpg)
Digitalna romantika: Venčanja sada započinju SMS porukom
Pozivnice za venčanja, nekada isključivo slane putem pošte, sada ulaze u novu fazu – SMS poruke. Ovaj trend prati digitalnu revoluciju u svetu romantičnih odnosa, gde su aplikacije za upoznavanje i venčanja preko Zoom-a postali standard. Prelazak na digitalne pozivnice, uključujući SMS, delimično je rezultat kulturnog pomaka posle pandemije, gde su neformalniji događaji sve popularniji.
Sve više parova iz generacija milenijalaca i generacije Z odlučuje se za opuštenija venčanja, sa manje tradicionalnih elemenata kao što su formalna garderoba ili luksuzna hrana. Ovaj pristup odražava način na koji mlađe generacije komuniciraju – gotovo isključivo putem digitalnih kanala, kako je istakla organizatorka venčanja Rišel Kol za New York Times.
Platforma Partiful, koja je postala omiljena među generacijom Z, omogućava slanje pozivnica putem linkova koji se distribuiraju preko SMS-a. Parovi često biraju lepo dizajnirane postere sa svim potrebnim informacijama, koje gosti primaju direktno na svoje telefone. Troškovi venčanja su još jedan faktor koji doprinosi prelasku na digitalne pozivnice, jer prosečna cena tradicionalne štampane pozivnice iznosi oko 530 dolara, prema izveštaju The Knot-a iz 2023. godine, prenosi Axios.
Text My Wedding je još jedna popularna platforma koja nudi digitalne pozivnice, slanje obaveštenja gostima i prikupljanje RSVP odgovora putem SMS-a. Ova usluga postaje sve popularnija među parovima uzrasta između 25 i 34 godine, a broj registrovanih događaja na platformi je drastično porastao u poslednjih godinu dana.
Sa sve većim brojem venčanja koja se organizuju na ovaj način, jasno je da se normi i tradicije prilagođavaju savremenom, digitalnom svetu. U eri gde je sve više parova odlučuje da uplovi u bračne vode na svoj način, digitalne pozivnice postaju simbol te promene.
(Telegraf.rs)
Video: Ed Širan silazi sa bine i peva poslednju pesmu "Bad habits"
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.