Smučili im se influenseri, pa su napravili svog pomoću veštačke inteligencije: Zarađuje im hiljade evra
Aitana na Instagramu ima 122.000 pratilaca, a njen profil ističe da je digitalni kreator
Španska agencija za influensere i modele, suočena s nesigurnostima i izazovima rada s ljudima, odlučila je da se okrene tehnologiji i stvori svog AI modela. Aitana, 25-godišnja virtuelna žena iz Barselone, opisana je kao prvi španski AI model, a njena popularnost i prihod impresioniraju.
Ruben Kruz, osnivač agencije "The Clueless", ispričao je za Euronews da su se odlučili za ovaj korak zbog nepouzdanosti i teškoća u radu s pravim modelima i influenserima. Njegova koleginica, Dijana Nunjez, dodaje da su ih posebno iznenadili "raketni troškovi" angažovanja influensera.
"To nas je navelo da razmislimo, 'Šta ako stvorimo svog influensera?' I eto, ostalo je istorija - nenamerno smo stvorili čudovište. Lepo, doduše", rekla je Núñez za Fortune.
Aitana na Instagramu ima 122.000 pratilaca, a njen profil ističe da je digitalni kreator. Iako je medijima otkriveno da je AI kreacija, mnogi pratitelji i dalje izražavaju ljubav prema njoj. Nunjez ističe da je ključ uspeha u kreiranju ličnosti s kojom se pratitelji mogu poistovetiti.
Finansijski, Aitana se pokazala kao izuzetno profitabilna. Kruz je rekao za Euronews da Aitana prosečno donosi 3.000 evra mesečno, a u jednom mesecu je zaradila čak 10.000 evra. Nunjez je navela da većina novca dolazi od reklama na društvenim mrežama, a Aitana je postala i ambasador brenda sportskih suplemenata.
Investicija u kreiranje ličnosti i "života" za Aitanu pokazala se kao vrlo uverljiva. Kruz tvrdi da je čak jedan poznati latinski glumac kontaktirao agenciju kako bi je pozvao na sastanak.
Dok Kruz nije bio zadovoljan pravim modelima, Nunjez ne smatra da će AI alternativa potpuno zameniti ljudske modele. Ipak, ne vidi mnogo ograničenja u tome šta bi Aitana jednog dana mogla da ponudi.
"Zamislite razgovor s Aitanom kod kuće preko virtuelnih naočara. Čak smo otvoreni za ideju da svaki pratilac Aitane ima personalizovano iskustvo, sve s poštovanjem i istom pažnjom koju joj pružamo kao da je prava osoba," rekla je.
Iako Aitana možda prva takve vrste u Španiji, ona nije usamljeni slučaj. AI kompanije prepoznaju mogućnosti u marketingu lažnih modela potrošačima i muškarcima željnim ljubavi, dok se računarski generisani modeli sve teže razlikuju od svojih ljudskih pandana.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
grafos
Pojavila se i kod nas, zove se srnaokosveta, čuj Srna i još lažna influenserka i ovih običnih nam je preko glave..
Podelite komentar