Kompanija Apple je pre par dana organizovala događaj pod nazivom "Scary Fast", koji je snimljen pomoću iPhone 15 Pro Max modela.
Međutim, snimak "iza kulisa" pokazuje da se iza visokokvalitetnih videa krije ne samo napredna tehnologija koja se nalazi u telefonu, već i cela gama profesionalne opreme i studijske rasvete.
Prikazana oprema u "Scary Fast" snimku "iza kulisa" je standardna za velike studijske produkcije i otvara pitanje o iskrenosti Apple-ovih promocija koje sugerišu da svako može napraviti takve snimke samo ako poseduje najnoviji iPhone model.
Poređenja radi, pevačica Olivija Rodrigo je koristila iPhone 15 Pro za snimanje svog muzičkog videa "Get him Back!", ali sa znatno manje dodatne opreme. Na ovaj način, Rodrigo pokazuje da je moguće postići impresivne rezultate na manjem nivou, ali i dalje ukazuje na razliku između profesionalnih i amaterskih produkcija.
Apple-ova strategija promovisanja kvaliteta snimanja na iPhone kamerama je zanimljiva, ali može biti obmanjujuća za obične korisnike koji nemaju pristup luksuznoj i skupoj opremi. Apple-ov način reklamiranja sugeriše da je savršeni snimak na dohvat ruke samo ako kupite njihov najnoviji proizvod, a izostavlja činjenicu da su za takav nivo produkcije potrebni i drugi, ne manje važni, resursi.
Uzmite na primer Oliviju Rodrigo, koja se ne može porediti sa resursima koje ima Tim Kuk, izvršni direktor kompanije Apple. Ovaj kontrast između dva "Snimljeno iPhone-om" slučaja može se posmatrati kao upozorenje potrošačima da razmisle o stvarnim mogućnostima i limitacijama uređaja pre nego što se odluče za kupovinu.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.