Kada u nekom savremenom filmu, na stolu ispred glavnog junaka, ugledate flašu osvežavajućeg pića nekog poznatog brenda, budite sigurni da je za to neko platio producentima filma. U nekim slučajevima takvo oglašavanje se naplaćuje milionskim iznosima.
Već snimljeni filmovi, pogotovo legendarni klasici iz 30-tih, 40-ih i 50-ih godina prošlog veka bili su pošteđeni toga. Ali ne zadugo!
Stari filmski klasici koji mogu da se gledaju na striming platformama kao što je Netflix, uskoro bi mogli da postanu mesto na kome će se neočekivano pojavljivati savremeni oglasi i proizvodi.
Britanska advertajzing kompanija Mirriad razvila je softver zasnovan na veštačkoj inteligenciji (AI), koji će u stare filmove moći da ugrađuje različite reklamne sadržaje, od plakata, bilborda, grafita, pa sve do konkretnih objekata.
Mirriad end to end tech process from Maria Giatrakis on Vimeo.
Mirriadov sistem se već koristi u Kini, gde je oglase "ugrađene" u stare filmove već videlo više od 100 miliona ljudi, pretplatnika kineskog video striming servisa Tencent Video.
Kako to izgleda u praksi, pogledajte u videu iznad. A ako vam se nekada učini da u "Maratoncima", na stolu za ručkom, ugledate flašu nekog danas popularnog piva, znajte da vas oči ne varaju, već da je za to najverovatnije "kriv" britanski AI.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.