Online vremeplov by Tehnomanija
Sve češće viđamo ljude koji gledaju i skroluju na svom telefonu. Tako je naša svakodnevnica postala online kupovina, gde je dovoljno samo pomrati kompjuterskim mišem, kliktati prstima po tabletu ili telefonu i iz udobnosti svog doma ili sa bilo kog drugog mesta naručiti sve što je potrebno. Pre bezmalo 20 godina, taj način kupovine u Srbiji bio je izuzetno malo rasprostranjen, gotovo nepoznat.
Dve decenije za inovacije, a naročito u trgovini su veliki vremenski interval. Setimo se prvih, onih koji su bili pioniri online prodaje u Srbiji. Među njima je kompanija Tehnomanija, koja je prve kućne aparate prodala ,"na daljinu" još pre 19 godina - 2002.
Prepoznavši potencijal ovog načina kupovine, srpska kompanija za prodaju potrošačke elektronike ,,Tehnomanija“ razvijala je online platformu i investirala u nju u korak sa najsavremenijim svetskim trendovima. Kako to obično biva inovacije za sobom vuku i brojna poboljšanja, napredak i razvoj kompanije u celini. Zahtevi kupaca su postajali sve brojniji, kao i želja kompanije da uslugu dovede do savršenstva, a najveće promene pokrenuli su u sektoru logistike. Tako je kompanija nedavno otvorila novi logističko - distributivni centar od preko 20.000 m2.
- Kada sa ove distance pogledamo na naše početke pre 22 godine siguran sam da je naša vizija sve vreme bila odličan putokaz. Radimo kontinuirano u pravcu zahteva tržišta i naših cenjenih potrošača, a veoma važan deo usluge je upravo brzina i tačnost dostave. Naš logističko - distributivni centar ima čak 14.000 paletnih i 8.000 poličnih mesta, sami procesi skladištenja i isporuke su značajno unapređeni i verujem da će naše investicije i promene prvi prepoznati upravo naši kupci - rekao je Vojin Milić, izvršni direktor Supply Chain-a.
Tehnomanija na svoj 22. rođendan nudi sjajne popuste i pogodnosti. U periodu od 5. aprila do 2. maja zavirite u sjajnu ponudu za rođendan Tehnomanije.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.