70 kilometara za 4 minuta: Superprevoz budućnosti prvi put testiran sa "živim" putnicima

   ≫ 

Komentari

  • Miki

    11. novembar 2020 | 20:50

    Najlepše u celoj priči za onoga ko bude naplaćivao prevoz je da su troškovi prilično mali, jer se početna uložena energija ne baca na trenje. Najveći energetski trošak su elektromagnetski gubici zbog levitacije iznad šina, ali to je i dalje vrlo mali trošak. Drugi trošak je vakuumiranje početnog segmenta tunela prilikom svake nove vožnje, da ne objašnjavam sad zbog čega je to neophodno. Treći trošak je obezbeđivanje vazduha za disanje. Najveći problem u celoj priči je bezbednost, jer planirane brzine su ogromne i u cevi ne sme da nastane problem, ne sme negde na putu da uđe vazduh i izazove opasnost po kapsulu koja se kreće ogromnom brzinom. A u kapsuli nikada ne sme da nestane vazduha za disanje.

  • Strelac

    11. novembar 2020 | 07:30

    Kod nas 4 km za 70 minuta

  • Crnogorac

    10. novembar 2020 | 08:42

    Nije to nista Bar - Beograd 7 km na sat

  • Map

    9. novembar 2020 | 16:51

    Najavio predsednik da takav pocinje da juri Beograd. Novi Sad samo ne znamo kad

    • 9. novembar 2020 | 20:25

      Kiza

      @Map

      On je i ovaj beo voz redukovao na jedan sat a pre je isao na 15 minuta

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA