Najlepše u celoj priči za onoga ko bude naplaćivao prevoz je da su troškovi prilično mali, jer se početna uložena energija ne baca na trenje. Najveći energetski trošak su elektromagnetski gubici zbog levitacije iznad šina, ali to je i dalje vrlo mali trošak. Drugi trošak je vakuumiranje početnog segmenta tunela prilikom svake nove vožnje, da ne objašnjavam sad zbog čega je to neophodno. Treći trošak je obezbeđivanje vazduha za disanje. Najveći problem u celoj priči je bezbednost, jer planirane brzine su ogromne i u cevi ne sme da nastane problem, ne sme negde na putu da uđe vazduh i izazove opasnost po kapsulu koja se kreće ogromnom brzinom. A u kapsuli nikada ne sme da nestane vazduha za disanje.
Miki
Najlepše u celoj priči za onoga ko bude naplaćivao prevoz je da su troškovi prilično mali, jer se početna uložena energija ne baca na trenje. Najveći energetski trošak su elektromagnetski gubici zbog levitacije iznad šina, ali to je i dalje vrlo mali trošak. Drugi trošak je vakuumiranje početnog segmenta tunela prilikom svake nove vožnje, da ne objašnjavam sad zbog čega je to neophodno. Treći trošak je obezbeđivanje vazduha za disanje. Najveći problem u celoj priči je bezbednost, jer planirane brzine su ogromne i u cevi ne sme da nastane problem, ne sme negde na putu da uđe vazduh i izazove opasnost po kapsulu koja se kreće ogromnom brzinom. A u kapsuli nikada ne sme da nestane vazduha za disanje.
Podelite komentar
Strelac
Kod nas 4 km za 70 minuta
Podelite komentar
Crnogorac
Nije to nista Bar - Beograd 7 km na sat
Podelite komentar
Map
Najavio predsednik da takav pocinje da juri Beograd. Novi Sad samo ne znamo kad
Podelite komentar
Kiza
@Map
On je i ovaj beo voz redukovao na jedan sat a pre je isao na 15 minuta
Podelite komentar