Sve o avionu MiG-21 koji se srušio kod Loznice: Star je 34 godine, remontovan 2016.

   ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika BuRAZ
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Zeljko

    26. septembar 2020 | 21:15

    Da malo razmislimo i o materijalnoj steti, sada ce opet tetka iz Kanade da salje pare

  • stevan m

    26. septembar 2020 | 20:32

    - Uzrok pada aviona je, po mom mišljenju, greška pilota (kako pišu mediji, hteo je da pozdravi ukućane leteći malom brzinom i na maloj visini) i ništa više. - Avion MiG-21 je srednjekrilac sa delta krilima malog raspona i male površine krila odn. male sile uzgona. Ova 4 parametra (delta-krilo, mali raspon, mala površina i mali uzgon) prisiljavaju pilota da na malim visinama mora da leti skoro brzinom zvuka inače avion gubi stabilnost odn. upravljivost. - Problem sa delta krilima pri letu na malim visinama i malim brzinama je uočeno odavno, prvom borbenom upotrebom Miraža 3 i 5 kao jurišnika (Izrael 1967 i kasnije). Ovi su avioni (i MiG-21 i Miraži 3/5) konstruisani kao lovci-presretači za upotrebu na srednjim i velikim visinama. Za tu namenu su bili vrlo dobi i dobro su se prodavali. Kao jurišnici ili izvidjači za dejstvo sa malih visina su ybog delta-krila bili i ostali vrlo problematični.

  • DC-3 DAGLAS

    26. septembar 2020 | 19:13

    Zao mi je ovih pilota,ali nastradali su svojom greskom,Mig-21 nije pogodan za manevre na malim visinama jer spada u dosta teske avione u odnosu na svoj raspon i povrsinu krila(mali raspon i mala povrsina)zato mu je potrbna velika brzina,sve to nadoknadjuje jakim motorom i potiskom,za tadasnje vreme to je bilo pravo cudo od motora (kada su nasi piloti sezdesetih godina isli na obuku u SSSR pri prvom susretu sa ovim avionom cudili su se kako se uopste ovaj avion sa svim naoruzanjem odrzava u vazduhu) zbog toga je vrlo zahtevan i pri upravljanju male greske postaju kobne,tako da na njemu ginu i vrlo iskusni piloti,bas zbog tog velikog iskustva postaju mnogo opusteniji,Mig-21 nepostuje iskustvo i neoprasta greske,oskudnija je elektronika u odnosu na danasnje letilice i zato je potrebna puna koncentracija pilota!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA