≫
Totalno drukčiji od drugih: Revolucionarni avion budućnosti uspešno izveo svoj prvi probni let
≫
"Flying V", čiji je model ovih dana uspešno testiran u letu, predstavlja najznačajniju promenu u vazduhoplovstvu još od uvođenja mlaznog motora, tvrde njegovi kostruktori
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Goran
Da putnici sede u krilima je suluda ideja. Zamislite u toku turbulencije koliko će da ih trese. Da ne govorim kada avion pravi oštre zaokrete, koliko će da se naginju.
teorija zavere
Ovi su sa maketom zeznuli i Beograd na vodi :) Salu na stranu, meni je najinteresantniji predlog da putnicki deo aviona cini celinu koja, u slucaju nekog problema u toku leta, moze da se odvoji od ostatka aviona i ima svoje padobrane i dno koje se naduva za slucaj da mora da se spusti na vodu. Spasili bi tako gomilu zivota, ali izgleda da je bitnija manja potrosnja od zivota putnika.