≫ 

Totalno drukčiji od drugih: Revolucionarni avion budućnosti uspešno izveo svoj prvi probni let

 ≫ 

"Flying V", čiji je model ovih dana uspešno testiran u letu, predstavlja najznačajniju promenu u vazduhoplovstvu još od uvođenja mlaznog motora, tvrde njegovi kostruktori

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika teorija zavere
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Goran

    03. septembar 2020 | 15:21

    Da putnici sede u krilima je suluda ideja. Zamislite u toku turbulencije koliko će da ih trese. Da ne govorim kada avion pravi oštre zaokrete, koliko će da se naginju.

  • teorija zavere

    03. septembar 2020 | 11:13

    Ovi su sa maketom zeznuli i Beograd na vodi :) Salu na stranu, meni je najinteresantniji predlog da putnicki deo aviona cini celinu koja, u slucaju nekog problema u toku leta, moze da se odvoji od ostatka aviona i ima svoje padobrane i dno koje se naduva za slucaj da mora da se spusti na vodu. Spasili bi tako gomilu zivota, ali izgleda da je bitnija manja potrosnja od zivota putnika.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA